سازندگان بازی Horizon Forbidden West به نبود Lance Reddick فکر نکرده بودند

سازندگان بازی Horizon Forbidden West به نبود Lance Reddick فکر نکرده بودند

آواتار بهنام گودرزی توسط بهنام گودرزی در ۲ خرداد ۱۴۰۲ , ۱۶:۴۲

به نظر می‌رسد نبود Lance Reddick در سری Horizon، برای سازندگان قابل پیش‌بینی نبوده است و به نبود وی فکر نکرده بودند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

Ben McCaw از تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی Horizon Forbidden West یعنی گوریلا گیمز با توجه به درگذشت Lance Reddick، اعتراف کرده است که حتی استودیو به عدم حضور وی در آینده‌ی سری فکر هم نکرده است.

وی در مصاحبه با وب‌سایت VGC اظهار داشت که استودیو هنوز هم در حال کنار آمدن با مرگ Reddick است و نمی‌تواند به آینده‌ی سری بدون حضور وی فکر کند. ما همچنان در تلاشیم تا این تراژدی را درک کنیم و به خانواده‌ی این بازیگر دلداری بدهیم. ما به مرگ وی فکر نکرده بودیم و واقعا وقت فکر کردن درباره‌ی آن نیست.

در ادامه، خبرنگار درباره‌ی آینده‌ی Aloy [کاراکتر اصلی سری] می‌پرسد که وی (با خنده) پاسخ می‌دهد «در واقع در بسته‌ی الحاقی Burning Shores اشاراتی به این موضوع شد و ما سعی کردیم نکاتی را در این باره بیان کنیم مخصوصا در بخش پایانی این بسته‌ی الحاقی».

Lance Reddick به علاوه در بازی Destiny و Destiny 2 از استودیو بانجی نقش فرمانده Zavala را برعهده داشت و از طرفداران پروپا قرص این سری بود. وی در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۳ به طرز غم‌انگیزی در خانه‌ی خود بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: