آمار فروش مجموعه Mortal Kombat از مرز ۸۰ میلیون نسخه عبور کرد

در ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ , 10:03:21
آمار فروش مجموعه Mortal Kombat

کمپانی WB Games در جدیدترین کنفرانس خبری خود که مناسب معرفی بازی مورتال کامبت ۱ برگزار شد، اعلام کرد آمار فروش مجموعه Mortal Kombat در طی بازه ۳۰ ساله فعالیت به بیش از ۸۰ میلیون نسخه رسیده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

اواخر هفته پیش و پس از ماه‌ها انتشار اخبار و شایعات گوناگون، بالاخره استودیو Netherrealm و کمپانی WB Games از نسخه جدید مجموعه مورتال کامبت به نام بازی Mortal Kombat 1 رونمایی کردند. همانطور که از اسم این بازی مشخص است، قرار است این عنوان نقش یک ریبوت را برای این فرنچایز قدیمی ایفا کند و در واقع سیر اتفاقات داستانی را بازنشانی کند. در جدیدترین کنفرانسی که به مناسب معرفی مورتال کامبت ۱ برگزار شده، ناشر گزارشی از عملکرد کلی فرنچایز ارائه کرده است.

به گفته سخنگوی کمپانی آمار فروش مجموعه Mortal Kombat در بازه سی ساله فعالیت به بیش از ۸۰ میلیون نسخه رسیده است. نکته جالب توجه‌ای که درباره این آمار وجود دارد و رسانه TweakTown به درستی به آن اشاره کرده است، تبدیل شدن مورتال کامبت به پرفروش‌ترین فرنچایز تاریخ است. پیش از انتشار آمار فروش مجموعه، این لقب با ثبت فروش ۷۲ میلیون نسخه‌ای متعلق به مجموعه «Super Smash Bros» بود.

بازی مورتال کامبت ۱ در تاریخ بیست و هشتم شهریور ماه (۱۹ام سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر