استودیو سازنده Lord of the Rings: Gollum از طرفداران عذرخواهی کرد

در ۱۴۰۲/۰۳/۰۶ , 12:59:11
استودیو سازنده Lord of the Rings: Gollum

استودیو سازنده Lord of the Rings: Gollum پس از اینکه این بازی در کمال ناباوری عملکرد بسیار ضعیفی را از دید منتقدان و مخاطبان ارائه کرد، بابت اینکه نتواستند “در سطح انتظارات خود و طرفداران” ظاهر شوند، عذرخواهی کردند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمان معرفی بازی Lord of the Rings: Gollum، این عنوان توانست به لطف نمایش‌های خود و همچنین وعده‌های سازندگان مبنی بر ساخت یک بازی در جهان ارباب حلقه‌ها با محوریت شخصیت گالم که داستان محور است و تصمیمات مخاطب، داستان بازی و سرنوشت شخصیت‌های آن را شکل می‌دهد، توجهات زیادی را به خود جلب کند و در نتیجه محصول جدید استودیو Daedalic Entertainment در رادار طیف وسیعی از طرفداران قرار داشت. این عنوان اواسط هفته گذشته روانه بازار شد و ابدا عملکرد قابل قبولی را ارائه نکرد.

بازی Lord of the Rings: Gollum در وبسایت متاکریتیک میانگین نمره ۳۶ را برای نسخه کنسولی و میانگین نمره ۴۱ را برای نسخه PC دریافت کرد که حتی با تصورات بدبین‌ترین افراد هم فرسنگ‌ها فاصله داشت. در همین راستا استودیو سازنده Lord of the Rings: Gollum با انتشار بیانیه‌ای از طرفداران بابت این عملکرد ضعیف عذرخواهی کرد:

از اینکه بسیاری از افراد تجربه بدی از خرید بازی Lord of the Rings: Gollum دارند، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. ما بر اشتباهات خود واقف هستیم و از اینکه نتوانستیم در سطح انتظارات خود و طرفداران ظاهر شویم، عمیقا احساس تاسف می‌کنیم. هدف ما همواره به عنوان یک استودیو بازیسازی و به عنوان طرفداران جهان ارباب حلقه‌ها این بوده که یک ماجراحویی داستان محور و به یادماندنی را تولید کنیم.

در پایان سازندگان وعده دادند که با پشتیبانی دائمی از بازی و همچنین عرضه پچ‌ها و آپدیت‌های مداوم از حجم باگ‌ها و ایرادات فنی بازی بکاهند و آن را به سطح برسانند که قابل تجربه باشد. محصول جدید استودیو Daedalic Entertainment هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر