شاید حالت Tag Team در بازی Mortal Kombat 1 وجود داشته باشد

در ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ , 10:56:37
حالت Tag Team در بازی Mortal Kombat 1

با توجه به توئیت اخیرا استودیو NetherRealm ممکن است شاهد بازگشت حالت Tag Team در بازی Mortal Kombat 1 باشیم. آخرین بار این حالت در بازی Mortal Kombat محصول سال ۲۰۱۱ حضور داشت. هنوز این خبرا رسمی تایید نشده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از مدت‌ها شایعه و اخبار گوناگون، بالاخره مدتی قبل از نسخه جدید مجموعه فایتینگ مورتال کامبت به نام بازی مورتال کامبت ۱ رونمایی شد. همانطور که از نام این بازی نیز مشخص است، این عنوان قرار است به نوعی یک شروع مجدد و ریبوت برای این فرنچایز کلاسیک و جریان ساز باشد. قاعدتا از عنوانی که لقب ریبوت را یدک می‌کشد، انتظار می‌رود سرشار از ایده‌های نو و جدید باشد و فرمول مجموعه را متحول کند و از سوی دیگر شاید سازندگان تصمیم بگیرند به سراغ احیای ایده‌ها قدیمی‌تر و کلاسیک‌تر نیز بروند و با یک جلوه جدید آن‌ را به بازی خود اضافه کنند.

اخیرا استودیو NetherRealm، سازنده بازی Mortal Kombat 1 در توئیتی از طرفداران دعوت کرده تا برای شرکت در نسخه آزمایشی آنلاین بازی ثبت نام کنند. نکته‌ای که در این توئیت جلب توجه می‌کند این است که سازندگان روی این موضوع تاکید داشته‌اند که این نسخه آزمایشی با محوریت بخش مبارزات یک در مقابل یک برگزار می‌شود که تلویحا به وجود داشتن حالات آنلاین دیگر اشاره می‌کند. همین مسئله سبب شده برخی از طرفداران احتمال بازگشت حالت Tag Team در بازی Mortal Kombat 1 را مطرح کنند. لازم به ذکر است هنوز این مسئله رسما تایید نشده است.

بازی مورتال کامبت ۱ بیست و هشتم شهریور (نوزدهم سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر