شرکت بندای‌ نامکو بخاطر لیک اخیر کاراکتر Bryan عذرخواهی کرد

در ۱۴۰۲/۰۳/۰۸ , 13:05:59
شرکت بندای نامکو بخاطر لیک اخیر کاراکتر Bryan عذرخواهی کرد

دیروز بود که اشتباه کمپانی بندای نامکو باعث شد تا ویدیوی گیم‌پلی کاراکتر Bryan از بازی Tekken 8 زودتر از موعد منتشر شود که باعث ناراحتی کارگردان بازی شده بود و اکنون بابت این اتفاق عذرخواهی کرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

سازندگان بازی Tekken 8 از زمان معرفی آن در مراسم گیم‌ آواردز، زمان‌بندی خاص و منظمی را در پیش گرفتند که در طی آن نمایش گیم‌پلی هر کاراکتر در زمان خاص خود منتشر می‌شد، اما دیروز در اشتباهی که شعبه‌ی اروپای کمپانی بندای نامکو مرتکب شد، ویدیوی گیم‌پلی کاراکتر Bryan زودتر از موعد به نمایش درآمد که واکنش تند کاتسهیرو هاردا کارگردان بازی را در پی داشت.

اگر چه کمپانی اشتباه خود را اصلاح کرد و ویدیو را حذف کرد اما دیگر اینترنت به طور کامل از این اشتباه استفاده کرده بود و ویدیو کامل فاش شد. Michael Murray تهیه‌کننده‌ی بازی در پیامی نوشت:

من از همه‌ی طرفداران [و کارگردان بازی کاتسوهیرو هارادا] عذرخواهی می‌کنم که آن چیز خاص را آن‌طور که باید و من می‌خواستم ندیدند، من بابت همه‌ی شما و تیم توسعه‌دهنده‌ای که تعطیلات آخر هفته را رها کردند تا روی آن کار کنند، ناراحتم.

هارادا در توییتی یادآور شده بود که نباید روی پست تایمر قرار دهید و یک واکنش تند هم نشان داده بود که البته از حساب وی پاک شد.

بازی Tekken 8 در تاریخ نامشخصی برای پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود. بازی از قابلیت‌های cross-play و rollback netcode پشتیبانی می‌کند. هارادا کارگردان خلاق بازی اظهار داشته بود که از زمان عرضه‌ی Tekken 7 به دنبال قرار دادن ویژگی cross-play بوده است اما به دلیل مخالفت پلی استیشن موفق به چنین کاری نشد. وی اخیرا Tekken 8 را با سری بازی‌های Dark Souls مقایسه کرده است و با رد کردن این موضوع که این بازی پیچیده و سخت نیست اظهار داشته بود که بازی همچنان در یک روند طبیعی در حال تکامل است. بازیکنان سری Dark Souls مدام در این بازی مبارزه‌ای می‌میرند و دوست دارند که بهتر و بهتر شوند و همین باعث لذت بردن آن‌ها از بازی می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر