تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6 از مرز یک میلیون نفر عبور کرد

در ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ , 17:08:28
تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6

اکانت ژاپن کپکام در توئیتر اعلام کرد تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6 از زمان عرضه تا آخرین آمار، به بیش از یک میلیون نفر رسیده است. آمار فروش مجموعه استریت فایتر نیز از مرز ۵۰ میلیون نسخه عبور کرده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کمتر از یک هفته از عرضه بازی استریت فایتر ۶، یکی از مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۲۳ میلادی می‌گذرد. جدیدترین نسخه فرنچایز فایتینگ کپکام حرف‌های زیادی تا بدین لحظه برای گفتن داشته و مخاطبان زیادی را شیفته خود کرده است. از همان ابتدا نیز ناشر روی موفقیت این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده بود. از عرضه نسخه دمو برای بخش‌های مختلف بازی گرفته تا تبلیغات گسترده، همه و همه خبر از اعتماد بالای کپکام به این بازی داشتند و ظاهرا بازی Street Fighter 6 نیز باعث ناامیدی نشده است. هرچند در اولین هفته عرضه نتوانست رقیب سرسختی مثل The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به زیر بکشد اما، این از عملکرد کم‌نظیر بازی چیزی نمی‌کاهد.

مطابق آخرین توئیت اکانت رسمی ژاپنی کپکام تعداد بازیکنان بازی Street Fighter 6 از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است. تنها چهار روز از عرضه بازی می‌گذرد و همین مدت کم باعث می‌شود آمار ثبت شده از بازی بیش از پیش ارزشمند و خاص شود. در مقایسه با بازی استریت فایتر ۵ باید گفت نسخه پیشین بیست و هفتم بهمن ماه ۹۴ (۱۶ام فوریه ۲۰۱۶) عرضه شد و اولین بازی که آمار مخاطبان بازی از مرز یک میلیون نفر عبور کرد دوازدهم فروردین ۹۵ (سی و یک مارس ۲۰۱۶) بود. البته باید این موضوع را در نظر گرفت پلتفرم‌های مقصد استریت فایتر ۵ کمتر بود و تنها روی پلی استیشن ۴ و PC عرضه شده بود.

بازی استریت فایتر ۶ هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر