آمار فروش بازی Resident Evil 2 Reamke از مرز ۱۱.۹ میلیون نسخه عبور کرد

در ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ , 11:26:49
آمار فروش بازی Resident Evil 2 Reamke

بر اساس اطلاعات بدست آمده از وبسایت کپکام آمار فروش بازی Resident Evil 2 Reamke از مرز ۱۱.۹ میلیون نسخه عبور کرده است. بازی Resident Evil Village نیز قریب به هشت میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رسیده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مسلما زمانی که بخواهیم درباره ارزشمندترین فرنچایزهای تاریخ در صنعت بازی‌های ویدیویی صحبت کنیم، قطعا کمپانی کپکام از آن دسته ناشرهایی است که مالک چندی از این فرنچایزها است و در میان این مجموعه‌ها، یک نام است که با اختلاف مشغول یکه‌تازی است. فرنچایز وحشت بقای رزیدنت اویل پس از یک دوره افت به دوران اوج خود بازگشته و میلیون‌ها طرفدار در سراسر دنیا را به خود جلب کرده است. این موضوع را به خوبی می‌توان در میزان فروش نسخه‌های مختلف مجموعه دید.

کپکام اخیرا صفحه پرفروش‌ترین عناوین خود را آپدیت کرده است. شرکت ژاپنی در این صفحه آمار دقیق فروش بازی‌هایی که بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسیده‌اند را منتشر می‌کند. در کمال انتظار عناوین مختلف رزیدنت اویل جایگاه‌های زیادی از این لیست را به خود اختصاص داده‌اند. Resident Evil 7 وارد کانال فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای شده است. نسخه بعدی با اختلاف کمی مشغول تعقیب این بازی است. آمار فروش بازی Resident Evil 2 Reamke از مرز ۱۱.۹ میلیون نسخه عبور کرده و کمتر از ۱۰۰ هزار نسخه با رزیدنت اویل ۷ فاصله دارد.

در جایگاه سوم بازی Resident Evil Village قرار دارد که از آمار قبلی تا کنون بیش از نیم میلیون نسخه دیگر به فروش رسیده تا با آمار ۷.۹ میلیون نسخه‌ای ماه ژوئن را به پایان برساند. علی رغم اینکه کمتر از سه ماه از انتشار بازی رزینت اویل ۴ ریمیک می‌گذرد اما، این بازی توانسته از مرز فروش ۴ میلیون نسخه‌ای عبور کند. دو بازی Monster Hunter World و Monster Hunter Rise همچنان دو بازی پرفروش تاریخ کپکام هستند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر