اسپنسر: تا زمان عرضه بازی Elder Scrolls 6 بیش از ۵ سال فاصله داریم

در ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ , 17:18:50
زمان عرضه بازی Elder Scrolls 6

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت می‌گوید تا زمان عرضه بازی Elder Scrolls 6 بیش از ۵ سال فاصله زمانی باقی مانده و بنابراین فعلا نمی‌توان درباره پلتفرم‌های مقصد این بازی اظهار نظر کرد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شاید تصورش کمی دشوار باشد اما، بیش از ۵ سال از زمانی که آقای تاد هاوارد، رئیس شرکت بتسدا و کارگردان مجموعه Elder Scrolls از نسخه ششم رونمایی کرد، زمان می‌گذرد. البته با توجه به اینکه هیچ نمایش تازه‌ای از از بازی فارغ از تیزر معرفی منتشر نشده و سازندگان نیز در تمام این مدت هیچ اظهار نظری درباره این پروژه نکرده‌اند، بسیاری فکر می‌کنند که زمان زیادی تا انتشار بازی Elder Scrolls 6 باقی مانده است و باید گفت این تصور کاملا درست است. سران بتسدا به بهانه‌های مختلف بارها این موضوع را تایید کرده‌اند و اخیرا آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت به بیانی دیگر روی این مسئله مانور داده است. ایشان در جریان جلسه دادگاه شکایت کمیسیون تجارت دولت فدرال از آن‌ها برای تلاش جهت ثبت کردن قرارداد خرید اکتیویژن، اعلام کردند حداقل تا انتشار بازی ۵ سال دیگر زمان باقی مانده است.

با توجه به طولانی بودن زمان عرضه بازی Elder Scrolls 6، مایکروسافت هنوز تصمیم نگرفته این بازی روی کدام پلتفرم‌ها عرضه شود و سازندگان باید روی چه نسخه‌‎هایی کار کنند. به گزارش IGN آقای اسپسنر در جریان جلسه دادگاه اعلام کرده دلیل اینکه آن‌ها از هرگونه اظهار نظر درباره این بازی و پلتفرم‌های مقصد آن خودداری می‌کنند، این است که نمی‌دانند دقیقا در چه شرایطی بازی Elder Scrolls 6 آماده عرضه می‌شود. البته چون آن‌ها از این عنوان رونمایی کرده‌اند، خود را در قبال ساخت آن مسئول می‌دانند و قطعا آن‌ را می‌سازند.

ایشان سال گشته به صورت ضمنی تایید کردند که بازی درست مانند استارفیلد در انحصار ایکس باکس خواهد بود. موضوعی که پیشتر سران سونی نیز روی آن تاکید داشتند. مدتی پیش گزارش‌هایی از مایکروسافت منتشر شد که خبر از نهایی نبودن این تصمیم و احتمال عرضه بازی Elder Scrolls 6 روی پلی استیشن می‌دادند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر