اولین فایتینگ پس بازی Street Fighter 6 در دسترس قرار گرفت

در ۱۴۰۲/۰۴/۱۴ , 11:10:11
اولین فایتینگ پس بازی Street Fighter 6

کمپانی کپکام پیش از اضافه شدن اولین فایتر جدید بازی، تصمیم گرفت اولین فایتینگ پس بازی Street Fighter 6 را در دسترس قرار دهد. این Fighting Pass شامل جوایز جدید برای همه مخاطبان است. بازیکنان سطح premium به جوایز بیشتری دسترسی دارند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پیش از عرضه یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳، استریت فایتر ۶ کمپانی کپکام وعده داد که پیش از پایان سال میلادی جاری ۴ فایتر جدید را در قالب DLC سال اول انتشار به بازی اضافه کند. اولین فایتر شخصیت محبوب برای هواداران قدیمی یعنی رشید است. وی قرار است پیش از پایان تابستان در دسترس قرار گیرد. تحلیلگران معتقد هستند این فایتر پیش از برگزاری مسابقات EVO در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش از آمدن رشید به بازی، کپکام مشغول مقدمه چینی برای ورود این شخصیت به جمع مبارزان است.

این مقدمه چینی در قالب اولین فایتینگ پس بازی Street Fighter 6 صورت می‌گیرد که ساعاتی قبل در دسترس قرار گرفت. مطابق رسم نانوشته همه بازی‌های آنلاین رقابتی، سازندگان استریت فایتر ۶ نیز برای بازی‌ خود بتل پس‌های جدیدی لحاظ کرده‌اند که به نام «Fighting Pass» شناخته می‌شود. اولین فایتینگ پس تا یکم مرداد ماه در دسترس خواهد بود. آن دسته از مخاطبان که اقدام به خرید سطح پریمیوم Fighting Pass کرده‌اند، با طیف وسیعی از جوایز مخنلف مواجه هستند که می‌توانند با پیشروی در چالش‌ها آن‌ها را بدست آورند. این جوایز شامل ۵ آیتم تزئینی جدید برای آواتار شخصی مخاطب، یک بازی آرکید جدید در بخش Battle Hub، چندین استیکر، تم شخصیت Laura، تیم شخصیت رشید و تم شخصیت Necalli است.

مخاطبانی عادی نیز می‌تواند جوایز دیگری را بدست آورند. قیمت سطح پریمیوم ۲۵۰ سکه استریت فایتر (حدودا ۵ دلار) است. بازی استریت فایتر ۶ هم اکنون روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر