کپکام در حال بررسی کردن شرایط برای ساختن بازی جدید Mega Man است

در ۱۴۰۲/۰۴/۱۶ , 11:17:41
بازی جدید Mega Man است

سخنگوی شرکت کپکام در جلسه اخیر پرسش و پاسخ با حضور سرمایه گذاران اعلام کرد این شرکت به دنبال راهی برای ساختن بازی جدید Mega Man است. پیش از شروع روند ساخت، ناشر باید فاکتورهای مختلفی را اعم از ایده‌های جدید و گیم‌پلی لحاظ کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

حضور پرقدرت بازی‌های دو بعدی ریشه داری همچون ماریو و سونیک در میان بازی‌های جریان اصلی و بزرگ، سبب شده بسیاری از ناشران و بازیسازان به آینده این مجموعه‌های کلاسیک امیدوار باشند و برای احیای آن‌ها تلاش کنند. بدون شک یکی از این IPها، مجموعه مگا من است که طرفداران بی‌شماری در میان مخاطبان بزرگسال دارد و خاطرات زیادی را برای آن‌ها ساخته است. فارغ از بازی مگا من ۱۱ که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد و Mega Man Zero/ZX Legacy Collection که ابتدای سال ۲۰۲۰ عرضه شد، شاهد فعالیت چندانی از این فرنچایز نبوده‌ایم و حال که کپکام روند مثبتی را در پیش دارد و در ساختن بیشتر بازی‌های موفق عمل می‌کند، بسیاری امیدوار هستند ناشر ژاپنی شانس مجدد به مگا من بدهد.

باید گفت کپکام نیز در حال بررسی کردن شرایط است. اخیرا این کمپانی جلسه پرسش و پاسخ با حضور سهامداران شرکت برگزار کرده است. در جریان این جلسه از سخنگوی کپکام پرسیده شد که احتمال احیای مجموعه Mega Man چقدر است که وی پاسخ داد آن‌ها در حال بررسی کردن شرایط برای ساختن بازی جدید Mega Man هستند. پیش از اینکه روند ساخت بازی آغاز شود باید موارد مختلفی همچون گیم‌پلی، کانسپت کلی بازی، ایده‌های مختلف برای جذب مخاطبان جدید و قدیمی و … لحاظ شود.

مسلما این گفته‌ها به معنای ساخته شدن بازی جدید مگا من نیست اما، نشان می‌دهد کپکام به صورت کامل این فرنچایز را به دست فراموشی نسپرده و در حال ایده پردازی برای بازگرداندن آن است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر