شایعه: بازی Resident Evil 9 سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود

در ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ , 12:00:45
بازی Resident Evil 9

به گفته یکی از اینسایدرهای مشهور که کم‌تر شاهد اشتباه از سوی وی بوده‌ایم، کپکام قصد دارد سال آینده از بازی Resident Evil 9 رونمایی کرد و در سال ۲۰۲۵ آن را روانه بازار کند. وی همچنین روی عرضه DLC رزیدنت اویل ۴ تاکید کرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از سال ۲۰۱۷ به بعد تقریبا هر سال شرکت کپکام یک بازی بزرگ و مهیج از مجموعه رزیدنت اویل را روانه بازار کرده است. منظور از بازی بزرگ یک نسخه جدید، ریمیک یک نسخه قدیمی و محبوب یا یک بسته الحاقی پرمحتوا است. اوایل سال میلادی جاری ریمیک بازی رزیدنت اویل ۴ روانه بازار شد که بدون شک یکی از برترین عناوین سال تا بدین لحظه بوده است. سال قبل نیز بسته الحاقی Winter’s برای بازی Resident Evil Village منتشر شد و به نحوه احسن وقایع این نسخه را جمع بندی کرد. علی رغم اینکه زمان زیادی از عرضه Resident Evil Village نمی‌گذرد اما، اگر بخواهیم به رویه جدید کپکام توجه کنیم، باید نتیجه گرفت زمان چندانی تا معرفی نسخه بعدی فاصله نداریم.

اینسایدر معروف، Dusk Golem که کمتر در اطلاعات وی خطا مشاهده می‌شود نیز همین نظر دارد. وی اخیرا در دیسکورد ادعا کرده کپکام قصد دارد سال آینده از بازی Resident Evil 9 رونمایی کرد و در سال ۲۰۲۵ آن را روانه بازار کند. البته او معتقد نیست نام نهایی بازی رزیدنت اویل ۹ است و صرفا از این عبارت برای تاکید روی عرضه نسخه اصلی بعدی از مجموعه استفاده کرده است. Dusk Golem همچنین بار دیگر روی عرضه بسته الحاقی «Separate Ways» برای بازی رزیدنت اویل ۴ تاکید کرد. به گفته او این بسته الحاقی بسیار بزرگ است و بعید به نظر می‌رسد امسال منتشر شود. احتمالا کپکام برای پر کردن خلا میان امسال و سال ۲۰۲۵، این بسته را در نظر گرفته است.

باید توجه داشت که این اطلاعات فعلا جنبه شایعه دارند و نباید بیش از حد برای آن‌ها اعتبار قائل شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر