سازندگان مجموعه Amnesia قصد دارند مدتی از ژانر وحشت فاصله بگیرند

در ۱۴۰۲/۰۵/۰۲ , 13:02:02
سازندگان مجموعه Amnesia

به گفته آقای توماس گریپ (Thomas Grip)، سرپرست بخش خلاقیت و نوآوری در استودیو Frictional Games، سازندگان مجموعه Amnesia قصد دارند مدتی از ژانر وحشت فاصله بگیرند و روی القای احساسات دیگر به مخاطبان تمرکز کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

زمانی که صحبت از بازی‌های تاثیرگذار و مهم در ژانر وحشت به میان می‌آیند، کم‌تر عنوان و فرنچایزی را می‌توان مثال زد که به اندازه سری بازی Amnesia روی محبوبیت دوباره این ژانر پس از افت چند ساله، تاثیر داشته باشد. بدون شک این مجموعه را می‌توان هم‌رده عناوینی همچون رزیدنت اویل و سایلنت هیل تلقی کرد و آن را تا مدت‌ها تحسین کرد. شاید یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های استودیو Frictional Games در مقایسه با شرکت کپکام و شرکت کونامی این است که این استودیو صرفا روی ساخت عناوین ژانر وحشت تمرکز کرده و به ساخت بازی‌های جدید از فرنچایز Amnesia پرداخته است. به نظر می‌رسد سازندگان نیز قصد دارند مدتی از این کار دست بکشند و به سراغ تجربه‌های جدید بروند.

آقای توماس گریپ (Thomas Grip)، سرپرست بخش خلاقیت و نوآوری در استودیو Frictional Games اخیرا با رسانه ۸۰.lv مصاحبه‌ای داشته است. ایشان در جریان این مصاحبه‌ اعلام کرد سازندگان مجموعه Amnesia قصد دارند مدتی از ژانر وحشت فاصله بگیرند و روی القای احساسات دیگر به مخاطبان تمرکز کنند. به عنوان مثال بازی جدید آن‌ها، بازی Amnesia: The Bunker بر خلاف سایر نسخه‌های مجموعه صرفا روی القا حس ترس تمرکز ندارد و سعی کرد تم‌های دیگر را در خود جای دهد. آن‌ها سعی می‌کنند در آینده رفته رفته تم وحشت را در بازی‌های خود کمرنگ کنند.

بازی Amnesia: The Bunker هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. این بازی همچنین روی سرویس مایکروسافت کلود نیز در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر