تعدادی از مبارزان بازی Tekken 8 لو رفتند

در ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ , 14:06:05
مبارزان بازی Tekken 8

بر اساس اطلاعاتی که مخاطبان از نتورک تست بازی استخراج کرده‌اند، تعدادی از مبارزان بازی Tekken 8 که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده‌اند، فاش شدند. در این لیست فاش شده از مبارزان، هیچ اسم جدیدی به چشم نمی‌خورد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

مدتی از انتشار بازی استریت فایتر ۶ می‌گذرد و این بازی توانست خاطرات تلخ نسخه قبلی را تا حد زیادی از خاطر طرفداران پاک کند و با استقبال خوب از سوی مخاطبان و منتقدان همراه بود. بازی مورتال کامبت ۱ نیز با نمایش‌های خیره کننده خود تا بدین لحظه هواداران زیادی هم از میان جامعه مخاطبان قدیمی مجموعه و هم مخاطبان جدید پیدا کرده است. البته ظاهرا باید این دوران را دوران بازی‌های فایتینگ بنامیم. پس از عرضه مورتال کامبت ۱ در شهریور، طرفداران می‌توانند در انتظار بازی Tekken 8 باشند که هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما، قرار است در بازه سال میلادی آینده روانه بازار شود. تا کنون نمایش‌های کوتاهی از بازی منتشر شده و هنوز بخش وسیعی از اطلاعات بازی مشخص نشده است.

سازندگان از زمان معرفی بازی، وعده دادند تعداد مبارزان بازی Tekken 8 در مقایسه با نسخه قبلی، بسیار بیشتر باشد. اینکه در نهایت تعداد شخصیت‌های قابل بازی این عنوان چه تعدادی خواهد بود، هنوز مشخص نیست. تا کنون حضور مبارزانی همچون Lars Alexandersson ،Claudio Serafino ،King ،Marshall Law ،Paul Phoenix و Leroy Smith در بازی تایید شده است و قطعا هنوز تعدادی زیادی شخصیت‌های بازی رونمایی نشده‌اند. البته به لطف نتورک تست بازی روی PS5، مخاطبان موفق شده‌اند با استفاده از یک چیت انجین به برخی از فایل‌های بازی دست یابند که در آن به اسامی جدیدی همچون Steve Fox ،Yoshimitsu ،Zafina ،Raven ،Shaheen و Alisa Bosconovitch اشاره شده است.

لازم به ذکر است که سازندگان هنوز حضور این مبارزان را به صورت رسمی تایید نکرده‌اند. بازی تکن ۸ برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر