اطلاعات جدید بازی Black Myth: Wukong منتشر شد

در ۱۴۰۲/۰۵/۳۰ , 11:27:04
اطلاعات جدید بازی Black Myth: Wukong

رسانه IGN اخیرا اقدام به منتشر کردن اطلاعات جدید بازی Black Myth: Wukong کرده است. استودیو Game Science یک نسخه پیش نمایش از این بازی را در اختیار این رسانه قرار است. تریلر اصلی بازی در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳ منتشر می‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از موفقیت مجموعه دارک سولز که از عرضه نسخه اول آن بیش از ۱۲ سال زمان می‌گذرد، استودیوها و بازیسازان زیادی در تلاش بودند تا بتوانند جادوی این فرنچایز را به بازی‌های خود بیاورند و عناوین متعددی تحت برند «سولز لایک» روانه بازار شدند. در این میان برخی بازی‌ها از دیگران موفق‌تر عمل کردند و توانستند توجه مخاطبان این زیر ژانر را به خود جلب کنند. بازی Black Myth: Wukong، محصول جدید استودیو Game Science علی رغم اینکه هنوز روانه بازار نشده اما، به دلیل طراحی‌های هنری و فنی و هچنین اتمسفر شرقی که بر بازی حاکم است، طرفداران زیادی پیدا کرده و این طرفداران تقریبا از سه سال پیش که بازی معرفی شده، در عطش انتشار اطلاعات و نمایش‌های بیشتر از بازی بوده‌اند و به نظر می‌رسد بزودی به خواسته خود می‌رسند.

می‌دانیم که قرار است در شب افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۳، یک نمایش جدید از بازی منتشر شود اما، پیش از آن رسانه IGN اقدام به انتشار به لطف نسخه پیش نمایشی که تیم سازنده در اختیار آن قرار داده، اقدام به منتشر کردن اطلاعات جدید بازی Black Myth: Wukong کرد. درست مانند سری دارک سولز، بازی حالت نیمه جهان باز دارد و مخاطب از یک لوکیشن بزرگ که شامل مسیرهای مخفی و چند شاخه است، به یک لوکیشن دیگر می‌رود. در سیستم مبارزه بازی سه استند مختلف وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد. امکان ترکیب کردن حملات سبک و سنگین وجود دارد. البته برای استفاده از حملات سنگین باید از یک نوار خاص استفاده کرد که با پیاده کردن حملات سبک پر می‌شود.

تاکید خاصی روی جادو نیز وجود دارد. شخصیت اصلی می‌تواند به موجودات مختلفی از جمله یک گرگ شعله ور تبدیل شود. برای آزاد کردن قابلیت‌های جادویی بیشتر، باید ماموریت‌های فرعی را به پایان رساند. بازی Black Myth: Wukong تابستان سال آینده برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر