مایکروسافت قصد عرضه کنسول میان نسلی Xbox Series X/S را ندارد

در ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ , 12:07:10
کنسول میان نسلی Xbox Series X/S

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس برند ایکس باکس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد آن‌ها فعلا برنامه‌ای برای عرضه کنسول میان نسلی Xbox Series X/S ندارند. اسپنسر معتقد است که باید به بازیسازان فرصت دهند تا به طور کامل به سخت‌ افزارهای فعلی مسلط شوند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شایعات درباره عرضه کنسول پلی استیشن ۵ پرو روز به روز داغ‌تر می‌شود. ظاهرا سونی تا پیش از پایان سال میلادی جاری از ورژن جدید کنسول خود رونمایی می‌کند. طراحی کنسول استاندارد نیز قرار است تغییر کند و تولید کنسول‌های فعلی متوقف شود. بر اساس شایعات PS5 Pro توانایی اجرای بازی‌ها با رزولوشن ۸K را دارد و Ray-Tracing در آن بسیار سریع‌تر از پلی استیشن ۵ است و چندی قابلیت جذاب دیگر را یدک می‌کشد. البته با توجه به اینکه هنوز بسیاری از استودیوهای فرست پارتی هر دو برند پلی استیشن و ایکس باکس از بازی‌های خود رونمایی نکرده‌اند، هنوز پتانسیل کامل کنسول‌های نسل نهم نمایان نشده است و همین مسئله سبب شده برخی درباره نیاز به عرضه کنسول‌های میان نسلی دچار تردید شوند.

به نظر می‌رسد رئیس برند ایکس باکس نیز در همین دسته قرار دارد. آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer) در مصاحبه اخیر خود با رسانه IGN اعلام کرد که آن‌ها فعلا ساخت کنسول میان نسلی Xbox Series X/S را در دستور کار ندارند. زیرا که ایشان معتقدند که هنوز بسیاری از بازیسازان آنطور که باید با زیر و بم سخت افزارهای فعلی آشنا نیستند و باید به آن‌ها زمان داد تا بتوانند از حداکثر پتانسیل این کنسول‌ها بهره‌مند شوند. اسپنسر تاکید کرد فعلا تمرکز آن‌ها در بخش سخت افزاری تامین نیاز بازار بویژه در رابطه با کنسول ایکس باکس سری اس است.

رئیس بخش سرگرمی شرکت مایکروسافت همچنین اعلام کرد نیاز به کنسول دستی ایکس باکس نیز وجود ندارد و آن‌ها با اطمینان به پشتیبانی از کنسول Xbox Series S ادامه می‌دهند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر