تاریخ عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S در سال ۲۰۲۳ است

در ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ , 12:27:59
تاریخ عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S

آقای اسون وینک (Swen Vincke)، مدیرعامل استودیو Larian در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد تاریخ عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S در سال ۲۰۲۳ است. البته امکان تجربه بازی به صورت split-screen روی ایکس باکس سری اس فراهم نخواهد بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از پیش از عرضه بازی Baldur’s Gate 3 مشخص بود که این بازی یک نقش آفرینی خوش ساخت است و به احتمال زیاد با استقبال خوب مخاطبان همراه خواهد بود اما، شاید کمتر کسی انتظار چنین استقبال بی‌نظیری را از بازی داشت محصول جدید استودیو Larian اکنون جزو بهترین عناوین تاریخ استیم از نظر استقبال خوب مخاطبان به حساب می‌آید و حتی یک رقیب جدی برای بازی‌هایی مانند استارفیلد و The Legend pf Zelda: Tears of The Kingdom برای بدست آوردن عنوان برترین بازی سال محسوب می‌شود. این بازی هم اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است و قرار است در تاریخ پانزدهم شهریور برای پلی استیشن ۵ منتشر شود. سازندگان به دلیل اینکه نتواستند راه حلی برای مشکل split-screen روی نسخه ایکس باکس سری اس پیدا کنند، تصمیم گرفتند فعلا بازی روی کنسول‌های ایکس باکس منتشر نشود.

به نظر می‌رسد محبوبیت بالای بازی مایکروسافت را ترغیب کرده که مستقیما با استودیو Larian وارد مذاکرده شود. آقای اسون وینک (Swen Vincke)، مدیرعامل استودیو در تازه‌ترین توئیت خود اعلام کرد که تاریخ عرضه بازی Baldur’s Gate 3 برای Xbox Series X/S در سال ۲۰۲۳ است. وی اظهار داشت در مذاکراتی که با آقای فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس داشته راه حلی برای زمان عرضه این دو نسخه پیدا کرده‌اند و تصمیم بر این شده که فعلا از قابلیت تجربه بازی به صورت کو-آپ split-screen روی ایکس باکس سری اس صرف نظر کنند. این قابلیت روی نسخه ایکس باکس سری ایکس فعال خواهد بود.

هنوز زمان دقیق انتشار Baldur’s Gate 3 روی Xbox Series X/S مشخص نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر