قابلیت انتقال سیو میان نسخه PS5 بازی Baldur’s Gate 3 و نسخه Xbox Series X/S وجود دارد

در ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ , 14:25:29
نسخه PS5 بازی Baldur’s Gate 3

به گفته آقای مایکل داوس (Michael Douse)، رئیس بخش نشر استودیو Larian قابلیت انتقال سیو میان نسخه PS5 بازی Baldur’s Gate 3 و نسخه Xbox Series X/S وجود دارد. همچنین مخاطبان PC نیز می‌توانند سیوهای خود را به نسخه Xbox Series X/S انتقال دهند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از اینکه از حدود یک سال پیش نسخه Early Access بازی Baldur’s Gate 3 روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس بود، بالاخره نوبت به عرضه نسخه نهایی بازی رسیده است. فاصله چندانی با انتشار محصول جدید استودیو Larian روی PC نداریم و حدودا یک ماه پس از انتشار بازی روی PC، نوبت به کنسول پلی استیشن ۵ و مخاطبان شرکت سونی می‌رسد که به تجربه یکی از مورد انتظارترین نقش آفرینی‌های چند سال اخیر را تجربه کنند. مخاطبان پلتفرم ایکس باکس سری ایکس/اس باید بیشتر از سایر مخاطبان برای تجربه بازی صبر کنند. پیشتر سازندگان اعلام کرده بودند که به دلیل مشکل مربوط به حالت کو-آپ Splitscreen که در ایکس باکس سری اس به وجود آمده، آن‌ها نمی‌توانند زمان دقیقی را برای انتشار بازی روی کنسول‌های نسل نهمی مایکروسافت تعیین کنند اما، بدون شک این نسخه در سال ۲۰۲۳ منتشر می‌شود.

پس از اعلام این خبر، آقای مایکل داوس (Michael Douse)، رئیس بخش نشر استودیو Larian با انتشار یک توئیت تایید کرد که قابلیت انتقال سیو میان نسخه PS5 بازی Baldur’s Gate 3 و نسخه Xbox Series X/S وجود دارد. همچنین قابلیت انتقال سیو میان نسخه PC و ایکس باکس سری ایکس/اس نیز برقرار است. به گفته آقای داوس این امکان به لطف اکوسیستم خاص Larian ایجاد شده و هر فردی که اکانت Larian داشته باشد، می‌تواند فایل‌های ذخیره خود را از یک نسخه به نسخه دیگر منتقل کند. سازندگان همچنین اعلام کردند که اولین پچ بزرگ بازی، بیش از ۱۰۰۰ باگ و ایراد فنی را رفع می‌کند و یک تجربه به مراتب روان‌تر را ارائه می‌کند.

بازی Baldur’s Gate 3 هم اکنون روی پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه PS5 بازی ۱۵ام شهریور منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر