استودیو سازنده Saints Row تعطیل می‌شود

در ۱۴۰۲/۰۶/۱۰ , 14:54:11
تعطیلی استودیو سازنده Saints Row

کمتر از یک سال پیش، استودیو Volition به یکی از زیر مجموعه‌های Gearbox تبدیل شد، اما امروز شرکت Embracer خبر تعطیلی استودیو سازنده Saints Row را منتشر کرد. این تعطیلی بدون هیچگونه تاخیر و به صورت فوری انجام خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با ما در دنیای بازی همراه باشید.

از دیگر اثرهای این استودیو تعطیل شده می‌توان به Red Faction و Agents of Mayhem اشاره کرد. این استودیو با انتشار پستی در لینکدین اعلام کرد که مالک استودیو یعنی شرکت Embracer با ارزیابی استراتژیک‌ها و برنامه‌های آینده استودیو، تصمیم تعطیلی فوری استودیو را گرفته است.

برخی از سخنان استودیو Volition در پست لینکدین:

تیم Volition، با افتخار توانسته به مدت ۳۰ سال، بازی‌های مختلفی در سطح جهانی بسازد.

تیم ما با عشق خاصی نسبت به طرفداران خود به کار خود ادامه می‌داد و همواره در تلاش بودیم تا لحظات خوبی را برای آن‌ها رقم بزنیم.

در ماه جوئن، شرکت امبریسیر از برنامه‌های خود برای تغییرات ساختاری در استودیوهای خود خبر داد تا بتواند آینده بهتر و قوی‌تری را به عنوان یک شرکت بزرگ شکل دهد. به عنوان بخشی از این برنامه، امبریسر با ارزیابی استراتژیک‌ها و برنامه‌های استودیو، تصمیم گرفت تا تیم ما را تعطیل کند.

برای کمک به اعضای تیم Volition، برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوانند به راحتی کار بعدی خود را پیدا کنند. ما قدردان تمام طرفداران خود در سراسر جهان به خاطر حمایت‌های متداوم‌شان در این سال‌ها، هستیم.

آخرین بازی عرضه شده توسط Volition، یک ریبوت از مجموعه Saints Row بود که در سال گذشته منتشر شد. این ریبوت واکنش‌ها و نظرات متوسطی را از منتقدین و بازیکنان دریافت کرد. در نتیجه استقبالی که از بازی شد، Saints Row نتوانست اهداف مالی را که برای بازی تعریف شده بود، ثبت کند.

در ماه نوامبر پارسال، به دلیل عدم موفقیت بازی Saints Row امبریسر تصمیم گرفت این استودیو را از زیرمجموعه Deep Silver به زیر مجموعه GearBox منتقل کند تا استودیو مدیریت جدیدی داشته باشد.

تا ماه اکتبر پارسال، بازی Saints Row توانست یک میلیون بازیکن را جذب خود کند. سومین و آخرین DLC بازی در اوایل ماه گذشته با نام A Song of Dust and Ice عرضه شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر