شایعه: Hogwarts Legacy 2 در دست ساخت است

در ۱۴۰۲/۰۶/۱۲ , 18:00:19
Hogwarts Legacy 2

شایعه جدید، خبر از ساخت بازی Hogwarts Legacy 2 توسط استودیو Avalanche Software می‌دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با ما در دنیای بازی همراه باشید.

کاربری در توئیتر با نام MyTimeToShineH می‌گوید: “منابع من تائید کردند، دنباله بازی هاگوارتز لگسی در دست ساخت است”. با توجه به موفقیت چشمگیری که نسخه اول به دست آورد، این شایعه به احتمال زیاد به واقعیت تبدیل خواهد شد. هاگوارتز لگسی از روز اول انتشار خود، موفقیت‌های زیادی کسب کرد و هم‌اکنون یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های ۲۰۲۳ نام دارد.

این بازی که در تاریخ ۲۱ بهمن (۱۰ February) عرضه شد، توانست تنها در دو هفته آمار فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای و سود ۸۵۰ میلیون دلاری را ثبت کند. طبق آمارهای فروش هاگوارتز لگسی تا اردیبهشت ماه، این بازی تنها روی کامیپتر و کنسول‌های نسل نهمی، درآمد یک میلیارد دلاری را رد کرده است. طبق گزارش شرکت WB، این آمار ۲۵۶ درصد از پیش‌بینی‌های قبل عرضه بازی بیشتر است.

با احتساب این اعداد و ارقام، قطعا شرکت WB به دنبال تبدیل این بازی موفق به یک مجموعه موفق با چند دنباله مختلف خواهد بود.

مجموعه فیلم‌ها و کتاب‌های هری پاتر طرفداران بسیار زیادی دارند. در طول سال‌های اخیر، استودیوهای بازی‌سازی مختلفی سعی کردند تا این موفقیت‌ها را در دنیای گیم نیز کسب کنند، اما همه آن‌ها شکست خوردند. استودیو Avalanche، اولین تیمی بود که توانست با ساخت هاگوارتز لگسی، این طلسم را بشکند.

اگر این بازی را تجربه کرده باشید، متوجه خواهید شد که چه‌قدر سازندگان بازی به جزئیات مختلف توجه کردند. می‌توان تا حدودی گفت که این بازی با وجود چند نقطه ضعف، انتظارات اکثر گیمرها را از یک “بازی هری پاتر” برآورده کرده است.

بازی Hogwarts Legacy هم‌اکنون بر روی ایکس‌باکس سری ایکس و اس، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ و کامپیوتر در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر