اسپنسر از احتمال انحصاری بودن بازی Elder Scrolls 6 می‌گوید

در ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ , 12:41:09
انحصاری بودن بازی Elder Scrolls 6

آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت در مصاحبه جدید خود بار دیگر از دادن پاسخ صریح درباره انحصاری بودن بازی Elder Scrolls 6 خودداری کرد و گفت باید در زمان عرضه و با توجه به استراتژی آن زمان برند ایکس باکس تصمیم گیری شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شاید تصورش کمی دشوار باشد اما، بیش از ۵ سال از زمانی که آقای تاد هاوارد، رئیس شرکت بتسدا و کارگردان مجموعه Elder Scrolls از نسخه ششم رونمایی کرد، زمان می‌گذرد. البته با توجه به اینکه هیچ نمایش تازه‌ای از از بازی فارغ از تیزر معرفی منتشر نشده و سازندگان نیز در تمام این مدت هیچ اظهار نظری درباره این پروژه نکرده‌اند، بسیاری فکر می‌کنند که زمان زیادی تا انتشار بازی Elder Scrolls 6 باقی مانده است و باید گفت این تصور کاملا درست است. سران بتسدا به بهانه‌های مختلف بارها این موضوع را تایید کرده‌اند و اخیرا آقای فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس بخش سرگرمی‌های تعاملی مایکروسافت به بیانی دیگر روی این مسئله مانور داده است. ایشان پیشتر گفته بود درباره انحصاری بودن یا نبودن بازی‌های بتسدا به صورت مورد به مورد تصمیم گیری می‌کند.

اسپنسر اخیرا با رسانه بلومبرگ مصاحبه‌ای انجام داده و بار دیگر روی این مسئله تاکید کرده است. زمانی که از ایشان سوال شد آیا انحصاری بودن بازی Elder Scrolls 6 قطعی است یا خیر، اسپنسر پاسخ داد همچنان باید به صورت مورد به مورد هر بازی بررسی شود و در زمان عرضه بازی، آن‌ها تصمیم می‌گیرند که آیا انحصاری شدن بازی در راستای استراتژی آن زمان برند ایکس باکس است یا خیر و اینگونه تصمیم می‌گیرند. در نوامبر سال ۲۰۲۱ آقای اسپنسر تلویحا اعلام کرد که بازی Elder Scrolls 6 در انحصار پلتفرم‌های ایکس باکس خواهند ماند. ایشان در آن زمان گفته بود اتخاذ شیوه جدیدی از سیاست‌های عرضه بازی‌های انحصاری به معنای آوردن بازی‌های بزرگ روی پلی استیشن نیست.

جدیدترین محصول شرکت بتسدا، بازی استارفیلد هم اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر