ممکن است استودیو Gearbox بار دیگر مستقل شود

در ۱۴۰۲/۰۶/۲۱ , 12:37:39
استودیو Gearbox

پس از اینکه شرکت Embracer Group تصمیم به فروش استودیو Gearbox، سازنده مجموعه Borderlands گرفت، ظاهرا سران استودیو در این فکر هستند که خود مالکیت استودیو را از Embracer Group بخرند و بار دیگر به صورت مستقل فعالیت کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

استودیو گیرباکس بدون شک از پیشگامان ژانر لوتر-شوتر محسوب می‌شود. این استودیو با مجموعه Borderlands و به لطف ترکیب یک گیم‌پلی مهیج و دیوانه‌وار، طنز خاص و بعضا کودکانه و شخصیت‌های کمیک بوکی، دل هواداران زیادی را تصاحب کند. در ادامه نیز بازی Tiny Tina’s Wonderlands که یک اسپین آف از مجموعه بوردرلندز محسوب می‌شد نیز توانست عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و فروش خوبی را تجربه کند. همین مسئله سبب شده شرکت بزرگ و چند ملیتی Embracer Group در سال ۲۰۲۱ تصمیم بگیر مالکیت این استودیو را تصاحب کند و سازندگان بوردرلندز را به زیر مجموعه خود اضافه کند. پس از دو سال همکاری به نظر می‌رسد مسیر این شرکت از یکدیگر جدا شود.

اخیرا اخباری در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت Embracer Group مشغول مذاکره با چند شرکت دیگر است تا مالکیت استودیو گیرباکس را به آن‌ها واگذار کند. ظاهرا هدف از فروش استودیو این است که شرکت مادر بتواند خود را از نظر مالی مستحکم کند و برای رکود اقتصادی پیش رو آمادگی داشته باشد. در چنین شرایطی و به گزارش رسانه بلومبرگ آقای دن هویت (Dan Hewitt)، مدیر ارتباطات استودیو Gearbox در متن ایمیلی که به کارکنان ارسال کرده، درباره احتمال این مسئله که سران شرکت خود مالکیت خود را بار دیگر به دست آورند و مستقل شوندریال صحبت کرده است. البته آقای هویت امیدوار است آن‌ها همچنان زیر مجموعه Embracer Group باقی بمانند زیرا وی این را بهترین حالت تصور می‌کند.

آوریل سال ۲۰۲۱ ایمبریسر گروپ استودیو گیرباکس را با مبلغ ۱.۴ میلیارد دلار خرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر