کارگردان دوگانهی Star Wars Jedi استودیو Respawn را ترک کرد
با اعلام رسمی وبسایت بلومبرگ و مخابرهی بیانیهی رسمی نمایندهی کمپانی الکترونیک آرتز، Stig Asmussen که کارگردان دوگانهی Star Wars Jedi بود از استودیو ریسپاون جدا شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
هیچشکی در تواناییهای بیپایان استودیو ریسپاون برای ساخت بازیهای اکشن اودنچر و البته شوتر اولشخص وجود ندارد و با عرضهی عناوین مهمی چون تایتانفال ۱ و ۲، ایپکس لجندز و همچنین دوگانهی محبوب و باکیفیت Star Wars Jedi، برند ریسپاون بیش از هر زمان دیگر مطمئنتر و محبوبتر شده است. حتی میبینیم که با خروج مهرههای مهم و موسس استودیو چون جیسون وست، محمد علوی و حتی درو مککوی، این مهارت همچنان در تار و پود استودیو در جریان است و نباید نگران خروج مهرههای مهم استودیو بود.
اما اخیرا و برای چندمین بار در طول عمر کوتاه استودیو ریسپاون شاهد اعلام خروج یک مهرهی مهم دیگر از آن بودیم: Stig Asmussen که کارگردانی دوگانهی Star Wars Jedi را برعهده داشت و حتی پیش از پیوستن به استودیو ریسپاون، روی سهگانهی مشهور God of War کار کرده بود و شخصیتی مهم تلقی میشد. البته او هنوز مقصد کاری بعدی خود را تعیین نکرده است.
Star Wars Jedi: Fallen Order با به تصویر کشیدن روایت داستانی جذاب، سیستم مبارزات درگیر کننده و جهان سازی کمنقص خود توانست تا به عنوان یک اثر تکنفره از سوی کمپانی الکترونیک آرتز عرضه شود و طرفداران مجموعهی جنگ ستارگان را راضی نماید؛ در ادامه و با عرضهی دنبالهی بازی با نام Survivor، مشخص شد که موفقیت بازی اول، اتفاقی نبوده و اینبار در دنیای بزرگتر و عمیقتر از دنیای بازی اول، تبحر تیم ریسپاون ثابت شد.
هرچند که هنوز آمار رسمی فروش بازی Star Wars: Jedi: Survivor از سوی کمپانی EA مشخص نشده اما شواهد بیان داشتند که فروش آن در بریتانیا از بازی قبلی بیشتر بود و احتمالا دلیل خروج Stig Asmussen، بیشتر شخصی بوده است تا مرتبط با موفقیت بازی.