دمو بازی Ghostrunner 2 در دسترس قرار گرفت

در ۱۴۰۲/۰۶/۲۵ , 12:22:32
دمو بازی Ghostrunner 2

روز گذشته استودیو One More Level دمو بازی Ghostrunner 2 را روی تمامی پلتفرم‌های مقصد در دسترس قرار داد تا مخاطبان بتوانند حدودا یک ماه پیش از عرضه بازی، با کلیت گیم‌پلی آن آشنا شوند و با اطمینان بیشتر درباره تهیه آن تصمیم بگیرند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

در میان بازی‌های رنگارنگ و متنوعی که هر سال روانه بازار می‌شوند، همیشه بازی‌های خوش ساخت و سرگرم کننده‌ای یافت می‌شوند که متاسفانه برای بسیاری از مخاطبان ناشناخته باقی می‌مانند. بازی‌هایی که چون تیم سازنده‌ نسبتا کوچکی دارند، امکان تبلیغات گسترده برای آن‌ها فراهم نیست. البته بعضا عناوینی یافت می‌شوند که به قدری ارزشمند و قوی عمل می‌کنند که به سرعت میان مخاطبان فراگیر می‌شوند. بدون شک بازی Ghostrunner، محصول استودیو One More Level جزو همین دسته است. این بازی که در واسط نسل هشتم منتشر شد به دلیل گیم‌پلی سریع و مهیج و چالش برانگیز، طراحی‌های هنری جذاب سایبرپانکی و قیمت مناسب به سرعت میان مخاطبان مطرح شد و همین ناشر را مجاب کرد که به ساخت نسخه دوم چراغ سبز نشان دهد.

هیجان معرفی نسخه دوم سبب شده، میزان فروش بازی Ghostrunner نیز تحت تاثیر قرار گیرد و نسخه اول بتوانند سه سال پس از عرضه به آمار فروش ۲.۵ میلیون نسخه‌ای دست یابد. حدودا یک ماه با عرضه بازی Ghostrunner 2 فاصله داریم. هرچند این بازی قرار است در بازه‌ای منتشر شود که چندین بازی بزرگ دیگر قرار است روانه بازار شوند اما، ظاهرا سازندگان با اطمینان خاطر می‌خواهند محصول خود را منتشر کنند و حتی دمو بازی Ghostrunner 2 را در دسترس قرار دادند تا مخاطبان با اطمینان بیشتری اقدام به تهیه این بازی بکنند. این دمو به صورت رایگان روی تمامی پلتفرم‌های مقصد قابل دانلود است.

محصول جدید استودیو One More Level برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است و چهارم آبان ماه روانه بازار می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر