تصاویر جدید بسته الحاقی Resident Evil 4: Separate Ways منتشر شدند

در ۱۴۰۲/۰۶/۲۵ , 12:52:07
تصاویر جدید بسته الحاقی Resident Evil 4: Separate Ways

ساعاتی پیش شرکت کپکام اقدام به انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتر و همچنین تصاویر جدید بسته الحاقی Resident Evil 4: Separate Ways کرد. این بسته گسترش دهنده قرار است به قیمت ده دلار و در تاریخ سی‌ام شهریور (بیست و یکم سپتامبر) منتشر شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمان عرضه بازی Resident Evil 4 Remake و حتی پیش از انتشار آن، مشخص بود که این بازی با استقبال خوب مخاطبان مواجه می‌شود. نباید فراموش کرد که نسخه اصلی یکی از برترین بازی‌های تاریخ و از عناوین جریان ساز محسوب می‌شود. ریمیک نیز عملکرد کم نظیری را از خود ارائه کرد و یک بازی بسیار خوش ساخت که به اندازه کافی با نسخه اورجینال تفاوت داشت را به مخاطبان هدیه داد. یکی از این تفاوت‌ها، عدم وجود بخش داستانی شخصیت ایدا وانگ (Ada Wong) مشهور به «Separate Ways» بود. از همان ابتدای انتشار شایعات زیادی مبنی بر عرضه این کمپین به عنوان DLC وجود داشت و دو روز پیش شرکت کپکام با انتشار یک تریلر در رویداد State of Play از آن رونمایی کرد.

کپکام اخیرا پستی را در وبسایت PlayStation Blog منتشر کرده و در آن پست از تصاویر جدید بسته الحاقی Resident Evil 4: Separate Ways و اطلاعات و جزئیات بیشتر درباره آن رونمایی کرده است. می‌دانیم که ایدا محوریت این بسته الحاقی است و لوئیس سرا (Luis Serra) و آلبرت وسکر (Albert Wesker) دو شخصیت مهم دیگر این بسته الحاقی هستند. علاوه مکانیزم‌های اصلی گیم‌پلی نظیر قابلیت Parry کردن با چاقو، ایدا یک قلاب نیز در اختیار دارد که نه تنها از آن برای جا به جایی استفاده می‌کند، بلکه می‌تواند دشمنانی که از وی فاصله دارند نیز با استفاده از این قلاب از پادرآورد.

شما در ادامه می‌توانید چندین اسکرین شات از «Separate Ways» را تماشا کنید:

بسته الحاقی Resident Evil 4: Separate Ways سی‌ام شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر