خداحافظی موقت بازی Elder Scrolls 6 با پلی استیشن: اسپنسر کجاست؟

در ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ , 23:30:30
خداحافظی موقت بازی Elder Scrolls 6 با پلی استیشن: اسپنسر کجاست؟

طبق افشای اخیر Stephen Totilo، خبرنگار وب‌سایت Axios از یک سند ظاهرا رسمی، بازی The Elder Scrolls 6 یک عنوان انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی خواهد بود و پلی استیشن در دسته‌ی پلتفرم‌های مقصد نیست؛ فیل اسپنسر اما در این‌باره چیزی را تایید یا رد نکرده بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

دادگاه‌های عجیب و غریب ایکس باکس در جریان خرید کمپانی اکتیویژن مدتی است که به اتمام رسیده و این خرید در حالت تایید حداقلی قرار گرفته است؛ اما همچنان حواشی مربوط به آن برای گیمرها ادامه دارد. این‌بار حواشی رخ داده مربوط به بازی The Elder Scrolls 6 است که ظاهر چندان مثبتی برای هواداران پلی استیشن ندارد.

طبق افشای اخیر Stephen Totilo، خبرنگار وب‌سایت Axios از یک سند ظاهرا رسمی، بازی The Elder Scrolls 6 یک عنوان انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی خواهد بود. این سند نشان می‌دهد که بازی‌هایی چون Deathloop ،Ghostwire: Tokyo و The Elder Scrolls: Online و البته Fallout 76 که پیش از خریداری مجموعه‌ی بتسدا توسط کمپانی مایکروسافت در حال ساخت بوده‌اند در صف انتشار برای پلی استیشن بوده‌اند اما از سوی دیگر بازی‌هایی چون Starfield ،Redfall و The Elder Scrolls 6 تنها برای کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس عرضه شده و خواهند شد.

خداحافظی بازی The Elder Scrolls 6 با پلی استیشن: اسپنسر کجاست؟

اما نکته‌ی مهم‌تر، اظهاراتی بود که در رابطه با امکان یا عدم امکان چندپلتفرمی بودن بازی توسط افرادی چون فیل اسپنسر بیان شد؛ وی اعلام کرده بود که حداقل پنج سال تا زمان عرضه‌ی بازی زمان وجود دارد و پلتفرم‌های مقصد از لحاظ فنی باید بررسی و تعیین شوند. همچنین در این سند و در بخش توضیحاتی که برای این بازی ذکر شده، اظهار نظر اسپنسر وجود دارد که گفته «برای آنکه در ایکس باکس حضور داشته باشیم، می‌خواهیم بتوانیم پکیجی کامل از آنچه داریم را عرضه کنیم و این واقعیت، زمانی که به Elder Scrolls 6 فکر می‌کنیم به وجود می‌آید».

به هر حال، ما تیتر خبر را آنچه که به عنوان «خداحافظی موقت» شناخته می‌شود قرار دادیم و بعید نیست سران کمپانی مایکروسافت بعدها این احتمالات نصفه و نیمه را کنار بگذارند و بازی را با شرایط خاصی برای پلی استیشن عرضه کنند؛ می‌دانیم که اما و اگرهای فیل اسپنسر سرنوشت بازی را مبهم قرار داده و باید منتظر تصمیم نهایی آمریکایی‌ها باقی ماند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر