استودیو Criterion روی بازی بعدی دو فرنچایز بزرگ کار می‌کند

در ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ , 23:35:56
استودیو Criterion روی دو فرنچایز بزرگ کمپانی EA کار می‌کند

با تایید کمپانی EA Entertainment استودیو Criterion که یک استودیوی مستقر در بریتانیا است، روی بازی بعدی دو فرنچایز Battlefield و Need for Speed کار می‌کند؛ وینس زامپلا از حضور این استودیو در تیم Battlefield راضی است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی الکترونیک آرتز هر چه که را از دست بدهد، اما هرگز به نابودی دو فرنچایز حیاتی تاریخ خود رضایت نخواهد داد؛ بتلفیلد در آخرین بازی خود یعنی Battlefield 2042 به دنبال پیاده سازی ایده‌های بزرگ‌تری بود که عملا شکست خورد و بازی را تنها در حالت حیات حداقلی قرار داد. وینس زامپلا، یکی از توسعه دهندگان بزرگ سری کال آو دیوتی و هم‌بنیان‌گذار استودیو ریسپاون اکنون در سمت مدیر فرنچایز قرار دارد و امیدها برای احیای سری بسیار بالاست. فرنچایز ریسینگ Need for Speed نیز همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و پس از استقبال نسبتا خوب از عنوان Unbound برنامه‌های کمپانی کماکان برای ساخت بازی‌های بیشتر از آن ادامه دارد.

اخیرا اعلام شده که استودیوی باتجربه‌ی Criterion که قبلا روی عناوین مهمی چون Battlefield V و Battlefield 2042 و همچنین Star Wars Battlefront II و البته فرنچایز محبوب Burnout کار کرده، اکنون در کنار سه استودیو DICE ،Ripple Effect و Ridgeline تحت رهبری Byron Beede، مدیر اجرایی سابق فرنچایز کال آو دیوتی مشغول کار روی نسخه‌ی بعدی سری بتلفیلد است. وینس زامپلا هیجان خود را از حضور این استودیوی باتجربه ابراز کرده و منتظر اثرات مثبت حضور این تیم در آغاز دوران جدید این فرنچایز شوتر است.

استودیو Criterion روی دو فرنچایز بزرگ کمپانی EA کار می‌کند

زامپلا همچنین مستقیما به بازی بعدی سری NFS اشاره نداشت اما گفت که علاقه‌ی بسیاری به ماشین‌ها دارد و حضور استودیو Criterion در روند توسعه‌ی موارد جدید سری با برنامه‌های او و کمپانی، همخوانی کاملی دارد.

کمپانی الکترونیک آرتز برای احیای سری به بهترین شکل ممکن، از توسعه دهندگان باتجربه‌ی متعددی بهره برده است؛ استودیوی جدید Marcus Lehto که یکی توسعه دهندگان کهنه‌کار سری Halo است در حال کار روی یک کمپین تک‌نفره از سری است، استودیو DICE نیز روی یک بخش چندنفره از سری کار می‌کند و استودیو Ripple Effect نیز در حال توسعه‌ی یک تجربه‌ی کاملا جدید از فرنچایز است که به گفته‌ی شرکت EA این تجربه، مکمل بوده و برپایه‌های همیشگی فرنچایز توسعه می‌یابد.

بازی Battlefield 2042 به پنجمین بازی پرفروش سال ۲۰۲۱ در دنیا تبدیل شد؛ همچنین کمپانی EA برنامه‌هایی برای انتشار بازی Battlefield Mobile داشت اما عرضه‌ی آن را لغو و استودیوی توسعه‌ دهنده‌ی آن را تعطیل کرد. باید منتظر ماند و دید، عملکرد استودیو Criterion در ساخت بازی بعدی دو فرنچایز مذکور چگونه خواهد بود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر