تایید شد: بازی سوم فرنچایز Star Wars Jedi در حال توسعه است

در ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ , 22:13:08
تایید شد: بازی سوم فرنچایز Star Wars Jedi در حال توسعه است

با تایید رسمی Cameron Monaghan در یک پنل رویداد Ocala Comic Con 2023، صداپیشه‌ی کاراکتر Cal Kestis در دوگانه‌ی اخیر Star Wars Jedi، دنباله‌ی سوم این مجموعه در حال توسعه است؛ بازی سوم فرنچایز Star Wars Jedi همچنان توسط استودیو ریسپاون ساخته می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

قطعا فراموش نکرده‌اید که چندماه پیش در خبری اعلام کردیم که بازی سوم مجموعه‌ی Star Wars Jedi به طور غیررسمی در حال ساخت است و اکنون باید بگوییم که خبر به طور رسمی تایید شده است. پس از انتشار آگهی‌های شغلی استودیو ریسپاون مبنی بر نیاز به حضور نیروهای جدیدی در دو جایگاه Senior VFX artist و Senior combat designer، بازیگر نقش Cal Kestis یعنی Cameron Monaghan تایید کرده است که بازی سوم فرنچایز Star Wars Jedi در حال ساخت است.

Cameron Monaghan اخیرا با حضور در یک پنل رویداد Ocala Comic Con 2023 تایید کرد که دنباله‌ی سوم فرنچایز Star Wars Jedi در حال ساخت است. او البته چیز بیشتری اضافه نکرد و تنها به این اطلاع رسانی، بسنده کرد. اما نکته‌ی مهمی که برای بسیاری بازیکنان در خور توجه است خروج Stig Asmussen، کارگردان دوگانه‌ی این فرنچایز از استودیو ریسپاون است که عملا تصورات هواداران را برای دریافت یک دنباله‌ی باکیفیت سخت کرده است. به هر حال، ریسپاون بارها نشان داده که حتی با خروج مهره‌های کلیدی خود از جمله محمد علوی و جیسون وست همچنان می‌تواند بازی‌هایی در خور شان هوادارانش بسازد.

تایید شد: بازی سوم فرنچایز Star Wars Jedi در حال توسعه است

بهار امسال بود که بازی Star Wars Jedi Survivor عرضه شد و علی‌رغم تمام مشکلات فنی‌ای که داشت و البته هنوز هم برخی از آن‌ها برطرف نشده‌اند، توانست تا یک دنباله‌ی تکامل یافته از هر نظر و باارزش تحویل بازیکنان دهد.

اضطراب برخی از هواداران برای ساخت بازی سوم فرنچایز Star Wars Jedi در نبود کارگردان سری به در هم تنیدگی عناصر سری باز می‌گردد؛ ما با مجموعه‌ای طرف هستیم که گیم‌پلی، شخصیت پردازی و وسعت جهان اثر را در دنباله‌ی دوم بهبود قابل توجهی بخشید و همین موضوع، کار را برای قضاوت هر یک از بازی‌های سری، آن هم به صورت جداگانه سخت می‌کند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر