میزان فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice از مرز ۱۰ میلیون نسخه عبور کرد

در ۱۴۰۲/۰۷/۰۴ , 11:24:17
میزان فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice

استودیو فرام سافتور با انتشار یک توئیت اعلام کرد میزان فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice روی پلتفرم‌های مختلف به بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا رسیده است. این بازی توانست جایزه برترین بازی سال ۲۰۱۹ را از آن خود کند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

هرچند بیشتر هواداران و مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی، استودیو فرام سافتور را به دلیل سه‌گانه دارک سولز و اخیرا بازی تحسین شده الدن رینگ می‌شناسند اما، مخاطبان قدیمی‌تر به خوبی می‌دانند که پیش از ملحق شدن آقای میازاکی و شروع زیر ژانر سولز بورن نیز، این استودیو ژاپنی محصولات زیادی را روانه بازار کرده است. آقای میازاکی و همکارانش در سال ۲۰۱۹ اقدام به عرضه عنوانی کردند که هرچند از حیث سختی، طراحی غیر خطی مراحل و روایت داستان از تغییر محیط، گفت و گو با NPCها و استدلال شباهت زیادی به سه‌گانه دارک سولز و بلادبوردن داشت اما، هسته گیم‌پلی آن بسیار متفاوت بود و به زعم بسیاری از مخاطبان حتی سخت‌تر از دارک سولز بود.

البته بازی Sekiro: Shadows Die Twice درست مانند بسیاری از ساخته‌های فرام سافتور با استقبال کم نظیر مخاطبان همراه بود. این بازی به قدری موفق بود که توانست لقب برترین بازی سال را از آن خود کند و پس از گذشت چندین سال از زمان عرضه، همچنان جامعه مخاطبان فعال خود را دارد. سازندگان با انتشار یک توئیت اعلام کردند میزان فروش بازی Sekiro: Shadows Die Twice روی پلتفرم‌های مختلف به بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا رسیده است و از این بابت از هواداران تشکر کردند. باید گفت در میان بازی‌های مدرن فرام سافتور، این تنها عنوانی است که هیچ بسته الحاقی داستانی برای آن منتشر نشد و این یکی از اصلی‌ترین حسرت‌های طرفداران است.

بازی Sekiro: Shadows Die Twice هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر