قیمت بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو شصت دلار است

در ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ , 11:01:02
قیمت بازی Resident Evil 4 برای آیفون 15

به لطف آپدیت جدید فروشگاه اپل استور، قیمت بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو مشخص شد. این بازی با قیمت شصت دلار برای کاربران ios قابل تهیه است. شرکت کپکام هنوز زمان دقیقی را برای عرضه بازی تعیین نکرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

از زمان عرضه بازی Resident Evil 4 Remake و حتی پیش از انتشار آن، مشخص بود که این بازی با استقبال خوب مخاطبان مواجه می‌شود. نباید فراموش کرد که نسخه اصلی یکی از برترین بازی‌های تاریخ و از عناوین جریان ساز محسوب می‌شود. ریمیک نیز عملکرد کم نظیری را از خود ارائه کرد و یک بازی بسیار خوش ساخت که به اندازه کافی با نسخه اورجینال تفاوت داشت را به مخاطبان هدیه داد. با توجه به موفقیت بزرگ این بازی، ناشر قصد دارد طیف مخاطبان را وسیع‌تر از قبل کند. مدتی پیش رویداد اپل برگزار شد و در جریان آن از جدیدترین پرچمدار گوشی‌های آیفون یعنی، آیفون ۱۵ و نسخه‌های مختلف آن رونمایی شد.  ساعاتی پس از پایان رویداد، شرکت کپکام با انتشار یک پست در وبسایت رسمی اپل خبر از عرضه بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ پرو داد.

متاسفانه ناشر در آن زمان تاریخ دقیقی را برای عرضه بازی مشخص نکرد و باید گفت هنوز هم شرایط مانند سابق است. روز گذشته کپکام اعلام کرد که دیگر نسخه مجموعه، یعنی بازی Resident Evil Village نیز برای آیفون ۱۵ پرو منتشر می‌شود و قیمت آن شصت دلار خواهد بود. با توجه به این خبر، انتظار می‌رفت ناشر ژاپنی قیمت مشابه‌ای را برای محصول ۲۰۲۳ خود تعیین کند. به لطف آپدیت جدید فروشگاه اپل استور، مشخص قیمت بازی Resident Evil 4 برای آیفون ۱۵ نیز شصت دلار است. البته هنوز تاریخ عرضه تعیین نشده است. بعید به نظر می‌رسد این قیمت با احتساب بسته الحاقی «Separate Ways» تعیین شده باشد.

ریمیک رزیدنت اویل ۴ هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر