میزان فروش بازی EA Sports FC 24 به بیش از ۶.۸ میلیون نسخه رسید

در ۱۴۰۲/۰۷/۱۳ , 12:34:54
میزان فروش بازی EA Sports FC 24

شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد میزان فروش بازی EA Sports FC 24 در مدت یک هفته‌‌ای که به صورت early access در دسترس بوده، به بیش از ۶.۸ میلیون نسخه رسیده است که حدودا ۳۵ درصد از بازی فیفا ۲۳ در مدت مشابه بیشتر است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز به دلیل اختلافاتی که با فدراسیون جهانی فوتبال پیدا کرد، به ناچار نام مجموعه شبیه ساز فوتبال خود را از فیفا به EA Sports FC تغییر داد. البته همانطور که انتظار می‌رفت این تغییر نام چندان تاثیری روی کلیت گیم‌پلی بازی و میزان فروش آن داشت. بر اساس آماری که موسسه Gfk از فروش فیزیکی هفتگی بازی‌ها در انگلستان منتشر شده بازی EA Sports FC 24 ضمن کسب رتبه نخست در جدول فروش هفتگی، توانسته به دومین بازی موفق از حیث فروش فیزیکی در هفته اول عرضه بدل شده است. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom همچنان موفق‌ترین بازی سال از حیث فروش فیزیکی است.

حال این پرسش مطرح است که این بازی موفق و محبوب چه میزان فروش داشته است. به گزارش رسانه Financial Times شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده میزان فروش بازی EA Sports FC 24 در مدت یک هفته‌‌ای که به صورت early access در دسترس بوده، به بیش از ۶.۸ میلیون نسخه رسیده است که حدودا ۳۵ درصد از بازی فیفا ۲۳ در مدت مشابه بیشتر است. نسخه آزمایشی ده ساعته بازی در اختیار مشترکین سرویس EA Play بوده است و بنابراین بدون شک تعداد مخاطبان بازی در هفته early access حتی بیشتر از این آمار بوده است. محصول جدید EA در هفته اول عرضه صدرنشنین جدول فروش هفتگی بازی شد و احتمالا تا عرضه بازی‌های بزرگی مانند Marvel’s Spider-Man 2 این جایگاه را حفظ کند.

 بازی EA Sports FC 24 روی پلتفرم‌های  پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر