(شایعه) مایکروسافت هفته آینده خرید اکتیویژن را به اتمام می‌رساند

در ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ , 19:03:42
خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت

طبق گزارش جدیدی که توسط آقای Tom Warren منتشر شد، مایکروسافت قصد دارد تا هفته آینده خرید شرکت اکتیویژن بلیزارد را به پایان برساند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با ما در دنیای بازی همراه باشید.

به ادعای Tom Warren، افراد آگاه به برنامه‌های مایکروسافت منبع این خبر هستند. طبق این گزارش مایکروسافت قصد دارد تا در تاریخ ۲۱ مهر (۱۳ اکتبر) پایان این مسیر ۲۰ ماهه را اعلام کند و استودیوهای اکتیویژن بلیزارد را به استودیوهای بازی‌سازی خود اضافه کند.

نزدیک به دو سال از رونمایی اولیه از این معامله می‌گذرد. در طول این دو سال، مایکروسافت با موانع زیادی دست و پنجه نرم کرد. آخرین مانع این خرید، CMA بود که نگرانی‌های متعددی در بخش Cloud Gaming (استریم بازی‌ها در فضای ابری) داشت.

مایکروسافت برای رفع این نگرانی‌ها و هرچه زودتر به پایان رساندن این معامله، تصمیم گرفت حق استفاده از Cloud Gaming را به یوبیسافت بفروشد. این تغییر باعث شد CMA به صورت موقت با این خرید موافقت کند. CMA تا پایان امروز فرصت دارد تا نظرات دیگران را نسبت به رأی خود جمع‌آوری کند و رأی نهایی خود را تا پایان هفته آینده اعلام کند.

مایکروسافت پیش از این با اکثر رقبای ابری خود توافق کرده بود تا بازی‌های اکتیویژن بلیزارد را به سرویس آن‌ها بیاورد، اما این توافق‌ها نتوانست CMA را راضی کند.

مانع دیگر این خرید FTC است که مایکروسافت توانست در دادگاه آن‌ها را شکست دهد. با این حال FTC قصد دارد در ماه دسامبر سال میلادی جاری نسبت به نتیجه دادگاه اعتراض کند. به نظر می‌رسد که مایکروسافت می‌خواهد با بی‌توجهی به این تصمیم FTC، معامله را به پایان برساند.

طبق قرارداد میان دو شرکت، خرید اکتیویژن توسط مایکروسافت باید تا تاریخ ۲۶ مهر (۱۸ اکتبر) به پایان برسد. در غیر این صورت اگر هر یک از شرکت‌ها با تمدید این زمان موافقت نکند، مایکروسافت باید مبلغ ۴.۵ میلیارد دلار را به اکتیویژن بپردازد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر