انتظار تا بهار ۲۰۲۴؛ تاخیر عرضه Call of Duty Warzone: Mobile

در ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ , 21:44:52
انتظار تا بهار ۲۰۲۴؛ تاخیر عرضه Call of Duty Warzone: Mobile

طبق اعلام رسمی کمپانی اکتیویژن، عرضه‌ی بازی اکشن موبایلی Call of Duty Warzone: Mobile برای دستگاه‌های اندروید و آی اواس تا بهار سال ۲۰۲۴ تاخیر خورده است؛ پیشتر برنامه ریزی شده بود تا بازی در سال جاری عرضه شود که اکنون برنامه‌ی زمان‌بندی ناشر تغییر پیدا کرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از موفقیت‌های قابل توجه کمپانی اکتیویژن در عرضه‌ی بازی موبایلی Call of Duty Mobile که در واپسین ماه‌های منتهی به آغاز همه‌گیری بیماری کرونا رخ داد، این مجموعه تصمیم گرفت تا عنوان محبوب بتل‌ رویال خود که Call of Duty Warzone نام داشت را برای تلفن همرا‌ه‌ها نیز عرضه کند؛ در نهایت، روز ۱۵ سپتامبر سال ۲۰۲۲ (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) از نام رسمی بازی رونمایی و البته حضور نقشه‌ی محبوب وردانسک در این عنوان تایید شد؛ البته که نقشه‌ی جذاب Rebirth Island نیز همزمان با انتشار بین‌المللی بازی در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت. مجموعه‌ی اکتیویژن تایید کرد که دستگاه‌های پشتیبانی کننده از سیستم عامل‌های اندروید و آی اواس میزبان این اثر خواهند بود. این بازی توسط شعبه‌ی شانگهای شرکت اکتیویژن و استودیوهای Beenox ،Digital Legend و Solid State در حال توسعه است.

پس از تایید عرضه‌ی بازی در سال جاری برای پلتفرم‌های مذکور اما اکنون، ناشر اثر تایید کرده است که بهار سال ۲۰۲۴ پنجره‌ی احتمالی انتشار بازی خواهد بود؛ توضیحات بیشتری در این‌باره وجود ندارد.

انتظار تا بهار ۲۰۲۴؛ تاخیر عرضه Call of Duty Warzone: Mobile

کمپانی اکتیویژن پس از معرفی بازی، نوامبر سال گذشته آن را به صورت محدود در استرالیا منتشر کرد و سپس کشورهای دیگر از جمله شیلی، نروژ و سوئد از عرضه‌ی محدود بازی بهره‌مند شدند؛ آمار رسمی ناشر نشان می‌دهد که بیش از ۴۵ میلیون بازیکن، برای این بازی پیش ثبت‌نام انجام داده‌اند.

از جمله هیجانات موجود حول بازی، حالت ۱۲۰ نفره‌ی بتل رویال بازی است که البته توسعه دهندگان در کنار این حالت، حضور مودهای دیگری از جملهDomination و Team Deathmatch را تایید کرده‌اند؛ هر یک از مودهای معرفی شده، روش‌های متفاوتی برای ارتقای سطح اسلحه در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. وجود گزینه‌های شخصی‌سازی بازتعریف شده و استفاده از تجربیات سابق توسعه دهندگان برای ساخت بازی از جمله جزییات این عنوان اکشن شوتر موبایلی است.

نظر شما چیست؟ آیا به موفقیت این اثر امید دارید؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر