آمار مخاطبان بازی EA Sports FC 24 به بیش از ۱۱.۳ میلیون نفر رسید

در ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ , 11:46:23
آمار مخاطبان بازی EA Sports FC 24

به گزارش شرکت الکترونیک آرتز آمار مخاطبان بازی EA Sports FC 24 از زمان انتشار به بیش از ۱۱.۳ میلیون نفر رسیده است. بازی EA Sports FC Mobile نیز در طی ده روز اول عرضه بیش از ۱۱.۲ بار توسط مخاطبان دانلود شده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت الکترونیک آرتز به دلیل اختلافاتی که با فدراسیون جهانی فوتبال پیدا کرد، به ناچار نام مجموعه شبیه ساز فوتبال خود را از فیفا به EA Sports FC تغییر داد. البته همانطور که انتظار می‌رفت این تغییر نام چندان تاثیری روی کلیت گیم‌پلی بازی و میزان فروش آن داشت. بر اساس آماری که موسسه Gfk از فروش فیزیکی هفتگی بازی‌ها در انگلستان منتشر شده بازی EA Sports FC 24 ضمن کسب رتبه نخست در جدول فروش هفتگی، توانسته به دومین بازی موفق از حیث فروش فیزیکی در هفته اول عرضه بدل شده است. بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom همچنان موفق‌ترین بازی سال از حیث فروش فیزیکی است.

البته رکورد شکنی‌های محصول جدید الکترونیک آرتز به این نقطه ختم نمی‌شود. آمار مخاطبان بازی EA Sports FC 24 از زمان انتشار به بیش از ۱۱.۳ میلیون نفر رسیده است. با این حساب تعداد مخاطبان بازی از زمان انتشار در مقایسه با بازی FIFA 23 در مدت مشابه ۲۰ درصد افزایش داشته است. رسانه Games Industry در گزارش دیگری اعلام کرد بازی EA Sports FC Mobile نیز در طی ده روز اول عرضه بیش از ۱۱.۲ بار توسط مخاطبان دانلود شده است که حدودا ۲.۲ میلیون نفر از این آمار در همان روز ابتدای عرضه بازی را دانلود کرده اند. به گفته آقای کم وبر (Cam Weber)، مدیرعامل EA Sport آن‌ها به دنبال این هستند که با مجموعه EA Sports FC بزرگ‌ترین جامعه هواداری فوتبال در دنیا را بسازند.

 بازی EA Sports FC 24 روی پلتفرم‌های  پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر