Tekken 8 و دوباره کرک؛ نسخه‌ی بتای جدید بازی کرک شد

در ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ , 14:40:25
Tekken 8 و دوباره کرک؛ نسخه‌ی بتای جدید بازی کرک شد

پس از بارگذاری فایل‌های مربوط به تست بتای پیش روی بازی Tekken 8 توسط کمپانی بندای نامکو، ظاهرا این نسخه از بتای بازی نیز توسط عده‌ای کرک شده و قابل بازی است؛ کمپانی بندای نامکو قصد دارد تا این تست بتا را در اواخر ماه جاری میلادی و نه روز دیگر برگزار کند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

بازی Tekken 8 برای طرفداران قدیمی خود بسیار مورد انتظار است و همه، منتظر تجربه‌ی یک داستان بسیار هیجان‌انگیز توام با بازگشت عجیب و غریب کاراکتر Jun Kazama هستند؛ جایی که Jin Kazama باید تلاش کند تا دنیا را از شر قدرت‌طلبی و استعمارگری پدر خود یعنی Kazuya Mishima نجات دهد. البته تمام هایپ موجود تنها معطوف به داستان نیست و قرار است تا با تغییرات مثبتی در بخش گیم‌پلی بازی روبرو شویم. اضافه شده قابلیت‌های جدیدی چون Heat، افزایش سرعت مبارزات و همسان با استانداردهای روز Esports در دنیا از جمله تلاش‌های توسعه دهندگان برای ساخت بازی بوده است. این‌بار طرفداران امیدوارند تا توسعه دهندگان از بیشتر ظرفیت موجود در آنریل انجین ۵ استفاده کنند و البته به لطف عدم حضور قفل دنوو، بتوانند یک تجربه‌ی بهتر روی کامپیوترهای شخصی داشته باشند. در کنار تمام این موارد، حضور حالت محبوب Tekken Ball را نیز اضافه کنید تا انتظارات بیش از پیش، بالا رود.

Tekken 8 و دوباره کرک؛ نسخه‌ی بتای جدید بازی کرک شد

اما اخیرا دوباره خبری مبنی بر کرک نسخه‌ی بتای پیش روی بازی Tekken 8 منتشر شده که چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد. پس از انتشار ویدیوهای جدید گیم‌پلی از بازی در ایکس (توییتر) و ردیت، برخی گمان کردند که شاید یک لیک جدید از بخش‌های بازی صورت گرفته، اما پس از حذف بخش پیش‌بارگذاری نسخه‌ی بتای بازی در استیم توسط کمپانی بندای نامکو، می‌توان تایید کرد که داده‌های این نسخه کرک شده‌اند. این اتفاق درست نه روز پیش از شروع تست بتا رخ داده است.

پیشتر و با افشای بخش‌های دیگری از بازی، شرکت بندای نامکو و در راس آن، کتسوهیرو هارادا کارگردان بازی هشدار داده بودند که در صورت تجربه‌ی بازی توسط بازیکنان، از حضور در رقابت‌های جهانی Esports این بازی محروم خواهند شد اما به نظر می‌رسد که این مجازات چندان موثر نبوده و احتمالا باید منتظر افزایش شدت تنبیه برای لیکرها باشیم.

بازی Tekken 8 در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ (ششم بهمن) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر