کارگردان بازی Tekken 8: نمی‌خواستیم بازی ما هم زمان با بازی‌های رقیب عرضه شود

در ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ , 11:06:14
کارگردان بازی Tekken 8

آقای کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، کارگردان بازی Tekken 8 در تازه‌ترین قسمت برنامه «Harada’s Bar» در یوتیوب اعلام کرد که دلیل اصلی عرضه این بازی در ژانویه سال آینده، پرهیز از عرضه همزمان بازی با سایر بازی‌های فایتینگ بوده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

چندین ماه از انتشار بازی استریت فایتر ۶ می‌گذرد و این بازی توانست خاطرات تلخ نسخه قبلی را تا حد زیادی از خاطر طرفداران پاک کند و با استقبال خوب از سوی مخاطبان و منتقدان همراه بود. بازی مورتال کامبت ۱ نیز با بازخوردهای کم نظیر خود تا بدین لحظه هواداران زیادی هم از میان جامعه مخاطبان قدیمی مجموعه و هم مخاطبان جدید پیدا کرده است. البته ظاهرا باید این دوران را دوران بازی‌های فایتینگ بنامیم. پس از عرضه مورتال کامبت ۱ در ماه گذشته، طرفداران می‌توانند در انتظار بازی Tekken 8 باشند که بهمن ماه سال جاری از راه می‌رسد. تا کنون نمایش‌های کوتاهی از بازی منتشر شده و هنوز بخش وسیعی از اطلاعات بازی مشخص نشده است.

تاریخ انتشار بازی به طور مشخصی از دو بازی بزرگ دیگر فاصله دارد. بدون شک دلیل اصلی آن می‌تواند آماده نبودن بازی و زمان کافی در اختیار تیم سازنده قرار دادن باشد اما، ظاهرا پرهیز از عرضه همزمان با محصول کپکام و Netherrealm نیز دلیل دیگر آن بوده است. آقای کاتسوهیرو هارادا (Katsuhiro Harada)، کارگردان بازی Tekken 8 در تازه‌ترین قسمت برنامه «Harada’s Bar» در یوتیوب این مسئله را اعلام کرد. هرچند آقای هارادا مستقیما از بازی خاصی نام نبرد ولی با توجه به توضیحاتی که ایشان در ادامه ارائه کردند، یا به بازی مورتال کامبت ۱ اشاره داشتند یا بازی استریت فایتر ۶.

بازی تکن ۸ در تاریخ ششم بهمن ماه (بیست و ششم ژانویه ۲۰۲۴) برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر