عبرت از عملکرد فنی سایبرپانک؛ نسخه کنسول ویچر ۴ در اولویت است
اخیرا و در طی کنفرانس Inven Game، آقای Colin Walder که از توسعه دهندگان استودیو سیدی پراجکت است بیان داشته که برای پروژهی «ویچر ۴» او و تیمش تلاش خواهند کرد تا تمرکز بیشتری روی نسخه کنسول ویچر ۴ داشته باشند؛ پیشتر استودیو در بخش دوم توسعهی یک بازی روی نسخهی کنسولی آن متمرکز میشد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
استودیو سیدی پراجکت به دوران جدیدی وارد شده و قصد دارد تا ضمن توسعهی یک سهگانهی جدید از حماسهی محبوب ویچر، دنبالهی دوم بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ را بسازد. این موارد در کنار ریمیک ویچر و البته دیگر پروژههایی که هنوز جزییات خاصی از آنها منتشر نشده در اولویت استودیو خواهند بود. اما چیزی که بیش از قبل برای طرفداران اهمیت دارد اطمینان به عملکرد فنی هر بازی جدیدا عرضه شده است که سران استودیو سیدی پراجکت نیز به آن واقف بوده و تلاش جدیدی را پیگری میکنند.
اخیرا در طی کنفرانس Inven Game، آقای Colin Walder که از سران استودیو سیدی پراجکت است بیان داشته که با تکیه بر تجربیات و آموختههای خود، عملکرد برتری در بخشهای مختلف توسعهی یک بازی خواهند داشت؛ یکی از آن موارد، در اولویت قرار دادن توسعهی نسخهی کنسول یک بازی در حال ساخت است که پیشتر در بخش دوم توسعه، اهمیت داده میشد و اکنون همزمان با توسعهی نسخهی PC بازی در اولویت قرار داده میشود. وی افزود که آنها در حال حاضر، نسخه کنسول دموی بازی جدید خود یعنی ویچر ۴ را همزمان با توسعهی سایر بخشهای بازی آزمایش میکنند تا به سرنوشت تلخ نسخهی نسل هشتمی بازی سایرپانک ۲۰۷۷ دچار نشوند.
طرفداران میتوانند اطمینان خاطر بیشتری نسبت به آیندهی عناوین جدید استودیو سیدی پراجکت داشته باشند، چرا که توسعه دهندگان با تجربیات قبلی خود اجازهی از بین رفتن اعتبار برند تیم را نخواهند داد.