مدیر فناوری Insomniac Games تکنولوژی رهگیری پرتو بازی Marvel’s Spider-Man 2 را ستود

در ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ , 08:26:46
Marvel’s Spider-Man 2

چه بخواهیم درباره سرعت بارگیری بازی Marvel’s Spider-Man 2 و چه بخواهیم درباره عملکرد فنی آن صحبت کنیم، به سرعت متوجه می‌شویم که این بازی به طور همه‌جانبه، توانسته بسیاری از طرفداران را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، شاید چشمگیرترین ویژگی این بازی، ویژگی رهگیری پرتو (Ray Tracing) باشد، ویژگی‌ای که صرف نظر از حالت انتخابی توسط بازیکن، درون بازی فعال خواهد بود.

بررسی پیشنهادی: بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2

باتوجه به اینکه ویژگی رهگیری پرتو در هر سه حالت ۳۰، ۴۰ و ۶۰ فریم برثانیه فعال خواهد شد، بازی Marvel’s Spider-Man 2 به یکی از معدود عناوینی تبدیل می‌شود که توانسته از این تکنولوژی به شیوه درستی استفاده کند. همان طور که می‌دانید، توسعه‌دهنده این بازی که استودیو Insomniac Games است، در اوایل سال جاری به گنجاندن دائمی رهگیری پرتو در درون بازی اشاره کرده بود. مایک فیتزجرالد، مدیر بخش فناوری شرکت، در گفتگو با نشریه Digital Foundry عنوان کرد:

“تصورم این بود که احتمالا نتوانیم تا پایان سال و هنگام عرضه بازی، رهگیری پرتو را درون آن بگنجانیم، اما با این حال با توجه به عملکرد رو به رشتمان، تصمیم گرفتیم هرطور شده، آن را انجام دهیم. احساس می‌کردیم که ممکن است در طول مراحل پایانی ساخت بازی و یا حتی یکی دو هفته پس از عرضه، افزودن این تکنولوژی به بازی Marvel’s Spider-Man 2 ممکن شود. با اینکه تمام تلاش ما این بود که این کار همزمان با عرضه بازی انجام گیرد، اما سعی کردیم بازه زمانی باعث محدودیت ما نشود و هرطور شده، رهگیری پرتو را از قلم نیندازیم”.

بازی ابرقهرمانی Marvel’s Spider-Man 2 هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن ۵ در دسترس است. این بازی توانست در روز اول عرضه بیش از ۲.۵ میلیون نسخه فروخته و به سریع‌ترین فروش بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن تبدیل شود. در صورتی گه می‌خواهید در مورد بازی مارول اسپایدرمن ۲ موفق بیشتر بدانید، می‌توانید از تگ ایجاد شده استفاده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر