بتسدا: بازی Fallout 76 به علت فشار هواداران ساخته شد

در ۱۴۰۲/۰۸/۰۴ , 11:46:38
علت ساخت بازی Fallout 76

آقای بروس نسمیت (Bruce Nesmith)، طراح ارشد در شرکت بتسدا در مصاحبه اخیر خود با کانال یوتیوب MinMax اعلام کرد علت ساخت بازی Fallout 76 فشار مدیران ارشد شرکت و همچنین درخواست‌های متعدد هواداران بوده و تاد هاوارد از همان ابتدا با این ایده مخالفت کرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

داستان شکست پروژه‌های بزرگ و جاه‌طلبانه تبدیل به یک بخش جدایی ناپذیر در صنعت بازی‌های ویدیویی شده و در هر نسل از کنسول‌های بازی شاهد عرضه عناوینی هستیم که پس از ایجاد هایپ و هیجان فراوان، خشم مخاطبان را برمی‌انگیزند. البته در این میان بازی‌هایی وجود دارند که به لطف اینترنت و امکان عرضه آپدیت، رفته رفته بهبود می‌یابند و خود را به آن محصولی که مدنظر مخاطبان بود، نزدیک می‌کنند. بازی Fallout 76 نیز در همین دسته قرار دارد. پس از یک عرضه فاجعه بار، روز به روز بهتر شده و طبیعتا تعداد بازیکنان آن نیز افزایش یافته است. با این احوال همچنان از این بازی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شکست‌ها در نسل هشتم یاد می‌شود و به نظر می‌رسد حتی سازندگان نیز رغبتی به ساخت بازی Fallout 76 نداشته‌اند.

آقای بروس نسمیت (Bruce Nesmith)، طراح ارشد در شرکت بتسدا اخیرا مهمان کانال یوتیوب MinMax بودند. نسمیت در پاسخ به پرسش درباره علت ساخت بازی Fallout 76 و حواشی پیرامون عرضه فاجعه‌بار آن، گفت که تنها دلیلی که این بازی ساخته شد، فشاری بود که مدیران ارشد شرکت به تاد هاوارد و تیم سازنده وارد می‌کردند. ظاهرا هر سال ایده ساختن یک بازی چند نفره در جهان فال‌اوت مطرح می‌شده که آقای هاوارد هر بار با آن مخالفت می‌کرده تا اینکه بالاخره درخواست‌های متعدد سازنده باعث می‌شود که فشار مدیران به حدی بالا رود که آقای هاوارد به ناچار بپذیرد.

فال‌اوت ۷۶ هم اکنون برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC در دسترس است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر