بالاترین رکورد فروش بازی مارول اسپایدرمن ۲ در بریتانیا ثبت شد

در ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ , 23:51:47
فروش بازی مارول اسپایدرمن ۲

فروش فیزیکی بازی مارول اسپایدرمن ۲ ساخته استودیو اینسامنیاک گیمز حدود پنج درصد بیشتر از رکورددار قبلی برای پلی استیشن ۵ بوده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویداد‌های بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

طبق گزارشات اخیر کمپانی Gfk، بازی مارول اسپایدرمن ۲ توانسته با در دست گرفتن بازار در فروش فیزیکی، چهارمین عرضه بزرگ سال ۲۰۲۳ در بریتانیا باشد. رکورد قبلی فروش فیزیکی برای پلی استیشن ۵، بازی میراث هاگوارتز (Hogwarts Legacy) بوده که بازی Marvel’s Spider-Man 2 توانست با پنج درصد رقم فروش بیشتر رکورد این بازی را بشکند و با داشتن بالاترین رقم فروش فیزیکی در بازار بریتانیا، رتبه اول را در مشت خود بگیرد.

شایان ذکر است که فروش فیزیکی این بازی، نسبت به Marvel’s Spider-Man که در سال ۲۰۱۸ و برای کنسول پلی استیشن ۴ عرضه شد کاهش ۳۸ درصدی داشته، اما بازی مارول اسپایدرمن ۲ نسبت به بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales که در سال ۲۰۲۰ برای کنسول‌های پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر شد ۴۱ درصد افزایش فروش داشته است. البته با توجه به اینکه فروش بازار دیجیتال هم خیلی در مسئله میزان فروش دخیل است، ما به جزئیات بیشتری نیاز داریم تا بتوانیم موفقیت این بازی را نسبت به قسمت‌های قبلی سری، بسنجیم.

آمار کلی و جهانی حاکی از آن است که این دنباله توانسته موفقیت بالایی را برای شرکت مارول و استودیو اینسامنیاک گیمز به ارمغان بیاورد، بازی اسپایدرمن ۲ توانسته تنها در ۲۴ ساعت به رقم فروش ۲.۵ میلیون نسخه برسد و به پرفروش‌ترین بازی انحصاری پلی استیشن بعد از بازی God of War Ragnarok تبدیل شد؛ همچنین استودیو اینسامنیاک گیمز به این موفقیت بسنده نکرده و طبق گزارشات در حال کار بر روی ویژگی‌های بیشتری مانند New Game Plus و همچنین Mission Replay بوده که قرار است تا پایان سال جاری میلادی به بازی اضافه شوند.


1 دیدگاه ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر