بازی‌های مجموعه Resident Evil به ثبت رکوردهای خارق‌ العاده ادامه می‌دهند

در ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ , 11:44:37
میزان فروش بازی Resident Evil 2 Remake

اخیرا شرکت کپکام کنفراس مالی سه ماه اول سال مال جدید خود را با حضور سرمایه گذاران برگزار کرد. در جریان این کنفراس مشخص شد میزان فروش بازی Resident Evil 2 Remake از مرز ۱۳ میلیون نسخه و بازی Resident Evil 3 Remake از مرز ۸ میلیون نسخه عبور کرده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

پس از چند نسخه اصلی و فرعی ضعیف، شرکت کپکام بار دیگر فرمول موفقیت را برای مجموعه وحشت بقای رزیدنت اویل کشف کرد. تقریبا از بازی Resident Evil 7 به بعد، دیگر شکستی در این مجموعه رخ نداده است و حتی ریمیک بازی رزیدنت اویل ۳ علی رغم اینکه از سوی منتقدان مورد هجمه قرار گرفت، با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه بود و فروش خوبی را تجربه کرد. ترکیب عرضه بازی‌های به صورت اول شخص برای نسخه‌های جدید و سوم شخص برای ریمیک نسخه‌های کلاسیک به نظر مورد قبول مخاطبان است و هر دسته از این بازی‌ها طرفداران خاص خود را دارد. یک رقابت شیرین میان بازی‌های فرنچایز رزیدنت اویل شکل گرفته و هر کدام مشغول شکستن رکوردهای جدید است. آمار رسمی که اخیرا منتشر شده خبر از تغییرات مهیجی می‌دهد.

هرچند در جریان کنفراس مالی اخیر کپکام بیشتر توجهات به بازی‌های Resident Evil 4 و استریت فایتر ۶ معطوف شده بود اما، سران کمپانی آمار فروش سایر بازی‌های موفق که طی چند سال اخیر روانه بازار شده‌اند را نیز آپدیت کردند. به عنوان مثال دو بازی Resident Evil 2 Remake و Resident Evil 3 Remake که آغاز کننده مسیر تولید ریمیک‌های بیشتر از مجموعه رزیدنت اویل بودند و هرچند اولی به مراتب بهتر از دومی عمل کرد اما، هر دو فروش خوبی را تجربه کردند و مطابق آخرین آمار میزان فروش بازی Resident Evil 2 Remake از مرز ۱۳ میلیون نسخه و بازی Resident Evil 3 Remake از مرز ۸ میلیون نسخه عبور کرده است.

آخرین بسته الحاقی Separate Ways برای بازی رزیدنت اویل ۴ عرضه شده که به ماجراهای شخصیت Ada Wong و تلاش‌های وی برای بدست آوردن نمونه انگل Las Plagas و کمک به لیون می‌پردازد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر