کپکام و یک عنوان مجهول عرضه نشده؛ این بازی بزرگ چیست؟

در ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ , 20:24:26
کپکام و یک عنوان مجهول عرضه نشده؛ این بازی بزرگ چیست؟

طبق اعلام رسمی کمپانی کپکام پس از ارائه‌ی گزارشی جدید از عملکرد مالی و تجاری اخیر خود در جریان یک پرسش و پاسخ ژاپنی، این مجموعه قصد دارد تا پیش از پایان سال مالی جاری در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۴ (پنجم فروردین ۱۴۰۳) یک بازی بزرگ معرفی نشده را عرضه کند؛ گمان‌ها بیش از پیش به سوی دو فرنچایز Resident Evil یا Monster Hunter روانه شده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

کمپانی کپکام در سال‌های اخیر، مسیر مثبتی را برای بازگرداندن هواداران از دست رفته‌ی خود در پیش گرفته و توانسته با رقم زدن عملکرد تجاری بسیار مناسب در طی این سال‌ها، امیدها را برای گذر از دوران ضعیف خود بازگرداند. در طی این مدت، با انتشار عناوین جدیدی از فرنچایز Monster Hunter که برخی از آن‌ها همزمان با دوران پاندمی کرونا وارد محفل گیمرها شدند به همراه بازگرداندن مسیر فرنچایز Resident Evil به آن سویی که طرفداران درخواست آن را داشتند و البته توسعه‌ی ریمیک‌هایی باکیفیت از بازی‌های دوم تا چهارم این فرنچایز، همچنان مسیر این مجموعه‌ی قدیمی را هموار و بدون مشکل تداوم می‌بخشد و فروش فوق‌العاده‌ای برای آن رقم می‌زند. ضمن اینکه اخیرا اخباری مبنی بر توسعه‌ی نسخه‌ی جدید موتور انحصاری کمپانی از RE به REX نام دارد، طرفداران را برای جهش‌های گرافیکی بیشتر در عناوین آینده‌ی این کمپانی، امیدوار ساخته است.

کپکام بازی بزرگ معرفی نشده

اخیرا کمپانی کپکام در جریان انتشار گزارش مالی جدید خود و در یک پرسش و پاسخ ژاپنی اعلام کرده که این مجموعه قصد دارد تا تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۴ (پنجم فروردین ۱۴۰۳) یک بازی بزرگ معرفی نشده‌ خود را منتشر کند؛ با توجه به برنامه‌های احتمالی این شرکت برای عناوین آینده‌ی خود، بعید نیست که این عنوان بزرگ معرفی نشده یک بازی از فرنچایز Resident Evil یا Monster Hunter باشد.

نظر شما چیست؟ باید انتظار انتشار چه بازی مهمی را داشته باشیم؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر