عرضه ریمستر بازی Turok 3: Shadow of Oblivion تا ۳۰ نوامبر به تاخیر افتاده است
در اوایل ماه مرداد (آگوست) بود که شرکت Nightdive، ریمستر بازی Turok 3: Shadow of Oblivion را به طرفداران این مجموعه معرفی کرد. در ادامه معرفی این ریمستر، شرکت Nightdive تایید کرد که این عنوان شوتر اول شخص را به بهترین شکل ممکن بر روی سختافزارهای مدرن پیاده سازی خواهد کرد. اکنون پس از گذشت مدتی از بیانیه این شرکت، به نظر میرشد که توسعه ریمستر Turok 3: Shadow of Oblivion طولانیتر خواهد بود و مدت زمان بیشتری باید تا زمان عرضه آن منتظر باشیم.
برطبق اخبار و گزارشاتی که اخیرا منتشر شدهاند، تاخیر در روند توسعه باعث میشود که ریمستر بازی Turok 3: Shadows of Oblivion که قبلا قرار بود در تاریخ ۲۳ آبان (۱۴ نوامبر) عرضه شود، چند هفته دیرتر از آن چه که در ابتدا انتظار میرفت و در تاریخ ۹ آذر (۳۰ نوامبر) عرضه خواهد شد. ظاهرا تاخیر در روند بازی به دلیل قرارگیری گزینه های گرافیکی جدید و پورت بی نقص برای کنسول های نسل حاضر اتفاق افتاده است.
همانطور که قبلا تایید شده بود، ریمستر بازی Turok 3: Shadow of Oblivion قرار است به طور کامل از رزولوشن ۴K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه پشتیبانی کند. بازی همچنین شامل نورپردازی پیشرفته، بازسازی بخشهای هنری، طراحی دوباره اشیا و محیط، بازسازی شخصیتها و بازسازی سلاحها خواهد بود.
گزینههای گرافیکی جدیدی نیزبه بازی اضافه میشوند که امکان اعمال تغییرات در ambient occlusion, dynamic shadows, motion blur, bloom, and و anti-aliasing را فراهم میکنند. این ریمستر همچنین از تروفیها و اچیومنتها پشتیبانی خواهد کرد. نسخه نینتندو سوییچ نیز شامل ویژگیهایی برای کنترل حرکت دستگاه و بررسی ژیروسکوپ خواهد بود.
ریمستر بازی Turok 3: Shadow of Oblivion همراه با تمام این ویژگیها، برای کنسولهای ایکسباکس وان، نینتندو سوییچ، ایکسباکسهای سری اس/ایکس، کنسولهای پلیاستیشن ۴ و ۵ و رایانههای شخصی در دسترس خواهد بود. این ریمستر که در ابتدا برای ۱۴ نوامبر برنامه ریزی شده بود، حالا در ۳۰ نوامبر عرضه میشود. برای دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر، با دنیای بازی همراه باشید.