مقامات Embracer Group: تعدیل نیرو هرچند تاسف بار اما ضروری است

در ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ , 14:08:40
تعدیل نیرو در Embracer Group

“تعدیل نیرو در Embracer Group تاسف بار اما ضروری است.” این سخنان آقای فیل راجرز (Phil Rogers)، رئیس بخش استراتژی شرکت است. به گفته راجرز هرچند این تعدیل نیرو سبب آزردگی خاطر مقامات شرکت شده اما، برای دستیابی به اهداف جدید آن‌ها لازم است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

شرکت بین المللی Embracer Group طی چند سال اخیر استودیوهای بازیسازی، ناشران و IPهای بزرگ و کوچک زیادی را تصاحب کرد و بر هیچکس پوشیده نیست که بازی‌های متعددی توسط شرکت‌های زیرمجموعه این برند در دست ساخت هستند. عناوینی که شاید شمار آن‌ها حتی از دست افراد مرتبط نیز خارج شده باشد و به همین دلیل گزارش مالی اخیر شرکت اطلاعات و جزئیات بیشتری را در این باره با سرمایه گذاران و سهامداران به اشتراک می‌گذارد. کمپانی Embracer Group اکنون ۳۱ بازی بزرگ و پرخرج و به اصطلاح AAA را در دست ساخت دارد و قصد دارد تا پیش از پایان سال مالی ۲۰۲۷/۲۰۲۸ (پایان مارس ۲۰۲۸) تمامی آن‌ها را روانه بازار کند. ۵ بازی در استودیوهای کریستال داینامیک و Eidos Montreal در دست ساخت هستند.

با این احوال این شرکت نیز درست مانند بسیاری از کمپانی‌های بزرگ در ماه‌های اخیر دست به تعدیل نیرو بزرگی زده است و در بخش‌های مختلف کارمندان خود را اخراج کرده است. آقای فیل راجرز (Phil Rogers)، رئیس بخش استراتژی شرکت در مصاحبه‌ اخیر خود با رسانه GamesIndustry در واکنش به تعدیل نیرو در Embracer Group گفت. هرچند این تعدیل نیرو مایه تاسف است اما، مقامات شرکت در تلاش هستند تا در اسرع وقت بدهی‌های شرکت و هزینه‌های آن‌ را به حداقل برسانند و این تعدیل نیرو برای دستیابی به این امر و همچنین اهداف جدیدی که برای شرکت تعریف شده، امری ضروی است.

قضیه به این نقطه ختم نمی‌شود و سران شرکت پیشتر اعلام کرده بودند در ماه‌های آتی چندین استودیو را تعطیل می‌کنند و چندین پروژه را نیز لغو خواهند کرد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر