اکوسیستم و محیط‌های بازی Monster Hunter Wilds از همیشه پر جزئیات‌تر هستند

در ۱۴۰۲/۰۹/۱۸ , 10:48:22
محیط های بازی Monster Hunter Wilds

آقای ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه کننده مجموعه مانستر هانتر در مصاحبه با کانال یوتیوب پلی استیشن اعلام کرد اکوسیستم و محیط های بازی Monster Hunter Wilds در مقایسه با نسخه‌های قبلی، بسیار پرجزئیات‌تر و واقعی‌تر هستند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.

رویداد گیم آواردز ۲۰۲۳ با همه هیجان و حواشی خود بامداد روز گذشته به پایان رسید و برترین‌های سال در بخش‌های مختلف معرفی شدند. البته که بخشی وسیعی از مراسم امسال مانند رویدادهای سال گذشته، به معرفی و رونمایی از بازی‌های بزرگ و کوچکی اختصاص داشت که قرار است طی ماه ماه‌ها و سال‌های آینده روانه بازار شوند. معمولا تریلرهایی که در پایان رویداد نمایش داده می‌شوند، به عناوینی اختصاص دارند که انتظار می‌روند بیشتر هایپ و هیجان را در میان مخاطبان ایجاد کنند و حداقل در رابطه با آخرین نمایش رویداد امسال این مسئله صدق می‌‌کند. شرکت کپکام از جدیدترین نسخه مجموعه محبوب و موفق Monster Hunter رونمایی کرد.

حال و پس از گذشت یک روز از رونمایی از این بازی، آقای ریوزو سوجیموتو (Ryozo Tsujimoto)، تهیه کننده مجموعه مانستر هانتر مهمان کانال یوتیوب پلی استیشن شده تا بیشتر درباره این پروژه صحبت کند. سوجیموتو هرچند اطلاعات تازه‌ای درباره بازی ارائه نکرد اما، وعده داد که اکوسیستم و محیط های بازی Monster Hunter Wilds در مقایسه با نسخه‌های قبلی، بسیار پرجزئیات‌تر و واقعی‌تر هستند. تیم سازنده در تلاش است که از حداکثر پتانسیل سخت افزار پلی استیشن ۵ بهره ببرد تا “بهترین تجربه ممکن” را ارائه کند. انتظار می‌رود کپکام در رابطه با ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی نیز سیاست مشابه‌ای را در پیش گیرد. مانند همیشه نسخه پلی استیشن شامل آیتم‌های انحصاری است.

بازی Monster Hunter Wilds برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دست ساخت است. سازندگان وعده دادند در فصل تابستان سال آینده اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر کنند.


دیدگاهتان را بنویسید

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر