اخراج های شرکت Embracer Group همچنان ادامه دارد

در ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ , 10:54:00
اخراج های شرکت Embracer Group

اخراج دسته جمعی کارمندان توسط شرکت Embracer Group به عنوان بخشی از تغییرات این شرکت همچنان ادامه دارد و این بار، استودیوهای دانمارکی ۳D Realms و Slipgate Ironworks را تحت تاثیر قرار داده است. جهت دریافت جدیدترین اطلاعات و اخبار، با وب‌سایت دنیای بازی همراه باشید.

تغییرات داخلی شرکت Embracer Group به شدت گسترده بوده است، به حدی که این تغییرات در نهایت منجر به اخراج گسترده کارمندان استودیوهای متعلق به این شرکت شده است، اخراج‌هایی که کماکان همچنان ادامه دارد. آخرین استودیوهایی که با اخراج کارمندان خود مواجه شده‌اند، استودیوهای ۳D Realms و Slipgate Ironworks هستند که هر دو در سال ۲۰۲۱ خریداری شدند و اکنون تحت نظارت شرکت Saber Interactive فعالیت می‌کنند.

مایکل مارکی که آهنگساز اصلی استودیو ۳D Realms به شمار می‌رفت، از طریق اکانت خود در توییتر خود تایید کرده است که از کار اخراج شده است. اسکات میلر که بنیانگذار ۳D Realms به شمار می‌رود و در حال حاضر ریاست Apogee Entertainment را برعهده دارد، در توییتی اعلام کرد که براساس اخباری که به گوش او رسیده، این استودیوهای دانمارکی نیز با اخراج گسترده کارمندان روبرو شده‌اند.

به گفته میلر، توسعه دهندگان Core در استودیو نیز شغل خود را از دست داده‌اند و تاکنون دست کم نیمی از کارمندان هر دو استودیو، با اخراج مواجه شده‌اند. تا کنون شرکت ۳D Realms، شرکتSlipgate Ironworks، شرکت Saber Interactive، و یا خود Embracer Group در مورد این وضعیت هیچ اظهار رسمی‌ای نکرده‌اند.

برنامه تغییرات داخلی شرکت Embracer Group در چند ماه گذشته، تعدادی از استودیوهای زیر مجموعه آن را تحت تاثیر قرار داده است. شرکت‌های Volition و Free Radical Design تعطیل شده‌اند، در حالی که شرکت‌هایی مانند Crystal Dynamics، شرکت New World Interactive، و شرکت Fishlabs همراه با چند شرکت دیگر، با اخراج کارمندان خود مواجه شده‌اند. طبق گزارش‌ها، شرکت Embracer Group در نظر دارد شرکت Gearbox Entertainment را نیز به فروش برساند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر