کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 بابت طولانی شدن روند ساخت از هواداران عذرخواهی کرد
آقای هیدآکی ایتسونو (Hideaki Itsuno)، کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2 بابت طولانی شدن روند ساخت این بازی از طرفداران عذرخواهی و بابت حمایت همه جانبه از تیم سازنده از آنها صمیمانه تشکر و وعده داد در آینده اطلاعات بیشتری از این عنوان منتشر شود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید.
بازی Dragon’s Dogma سال ۲۰۱۲ روانه بازار شد و در ابتدا کمی در پیدا کردن جایگاه مطلوب با مشکل همراه بود اما، با گذشت زمان و رفته رفته مخاطبان بیشتری به این بازی جلب شدند تا جایی که اکنون از این بازی به عنوان یک از عناوین کلاسیک و جریان ساز ژانر خود یاد میکنند. همین موضوع شرکت کپکام را ترغیب کرد تا به سراغ ساخت نسخه دوم برود. در جریان جشنواره بازیهای تابستانی امسال بود که بازی Dragon’s Dogma 2 به صورت رسمی معرفی شد و از آن زمان تا کنون شاهد ایجاد هایپ و هیجان میان طرفداران برای تجربه این بازی هستیم. همین هیجان باعث شده برخی نسبت به زمان عرضه بازی کم طاقت شوند.
کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2، آقای هیدآکی ایتسونو (Hideaki Itsuno) اخیرا با مجله Play مصاحبهای داشته است. در جریان این مصاحبه که در آخرین شماره مجله به چاپ رسیده است، ایتسونو ضمن عذرخواهی از طرفداران بابت طولانی شدن روند ساخت بازی، اعلام کرد تلاشهای تیم سازنده برای ارائه یک بازی کم نقص و مطابق میل هواداران علت اصلی این تعویق است. به عنوان مثال آقای ایتسونو به جلسات طولانی میان اعضای شرکت اشاره کرد که هر کدام باید ایدههای خود را برای پیاده سازی در بازی مطرح میکردند و همین ایدهها و کار کردن روی آنها زمان زیادی از تیم سازنده میگرفته.
بازی Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۳ (۲۲ مارس ۲۰۲۴) برای پلتفرمهای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانههای شخصی عرضه میشود.