خانه » اخبار بازی ماشین گیمز: ما بهترین انتخاب برای ساخت بازی ایندیانا جونز بودیم × توسط محسن شجاعی در ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ , 12:12:01 0 خانم ربکا الفسترم (Rebecca Elfstrm)، سرپرست تیم انیماتورهای استودیو ماشین گیمز معتقد است آنها بهترین گزینه ممکن برای استودیو سازنده بازی ایدیانا جونز هستند. زیرا ماهیت این فرنچایز با هویت استودیو و سبک کاری آنها کاملا منطبق است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با دنیای بازی همراه باشید. همانطور که ابتدای هفته گذشته اعلام شده بود، بامداد روز جمعه رویداد Developer_Direct ایکس باکس برگزار شد. در جریان این رویداد شرکت مایکروسافت به تبلیغ و انتشار ویدیوهای جدید از جدیدترین عناوینی که قرار است روی ایکس باکس سری ایکس/اس و PC و همچنین سرویس گیم پس عرضه شوند، پرداخت. شروع رویداد با بازی Avowed، محصول جدید استودیو آبسیدین بود و در نهایت مسئولان رویداد را با یکی از مورد انتظارترین بازیهای چند سال اخیر یعنی Indiana Jones and the Great Circle به پایان رساندند. پیشتر مایکروسافت وعده داده بود به صورت رسمی از این بازی رونمایی کند و دیشب با یک ویدیوی نسبتا طولانی این اتفاق رخ داد. پس از پایان این رویداد سران استودیو ماشین گیمز یک بلاگ جدید در وبسایت رسمی بتسدا منتشر کردند و به صحبت به درباره ویژگیهای مختلف و جنبههای گوناگون بازی خود پرداختند. در بخشی از این بلاگ خانم ربکا الفسترم (Rebecca Elfstrm)، سرپرست تیم انیماتورهای استودیو ماشین گیمز مینویسد: ” ما بهترین انتخاب برای استودیو سازنده بازی ایدیانا جونز هستیم. ما ایدههای بزرگ و بعضا دیوانهوار زیادی را در سر داریم که شاید روی کاغذ عملی به نظر نرسند اما، به خوبی با فرنچایز ایندیاناجونز ادغام شدهاند.” خانم الفسترم ادامه میدهد: “ماشین گیمز و ایندیناجونز دو تکه یک پازل هستند و ماهیت استودیو ما و ارکان این فرنچایز به آسانی با یکدیگر همسان میشوند و همین مسئله به ما این امکان را داد که شور و علاقه خود را صرف ساخت این بازی کنیم.” محصول جدید ماشین گیمز طی سال میلادی جاری روانه بازار میشود اما، تاریخ دقیق انتشار آن مشخص نیست. نویسنده محسن شجاعی Machine Gamesشرکت بتسدا (Bethesda Softworks) لینک منبع اخبار بازی دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.