خانه » اخبار بازی بیلیزارد از کار خود دفاع می کند × توسط شایان کرمی در ۱۳۹۱/۰۵/۰۱ , 22:24:17 28 مسئول بخش سرگرمی بیلیزارد در آخرین کفتگو ی خود از نیاز به اتصال دائم به اینترنت در بازی دیابلو دفاع کرد. او گفت:درک می کنیم که این بازی یک تجربه ی تمام عیار آنلاین نیست.اما این بازی از ابتدا طراحی شده بود تا آنلاین باشد و بشود از آن به همراه دوستان استفاده کرد در مورد استفاده از پول واقعی نیز توضیح داد که:من با این نظریه موافق نیستم که می توان با استفاده از ول واقعی در دیابلو ۳ شخصیتی قدرت مند ساخت. ما بازی را طوری طراحی کرده ایم که مهارت در استفاده از دارایی ها حرف اول را می زند. دیابلو۳ چندی پیش به طور انحصاری برای pc منتشر شد و تواسنت رکود فروش بازی در کوتاه ترین زمان را به دست آورد نویسنده شایان کرمی راهی که از رویاها به موفقیت می رود وجود دارد ، تنها باید با دیدی درونی آن را بیابیم ، با شهامت در آن پا بگذاریم و با پشتکار آن را دنبال کنیم . (کالپاناچاوالا K.C ) 28 دیدگاه ثبت شده است دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخبرای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید. خوب یه سری هم از این راه پول در میارن چند هزار نفر بیکار هستند این کار ها باعث در آمدزایی میشه دیگه ;;) امیر از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید بنظرم باید ازاین کارا بکنن شاید زیر فشار کشورمون یه حرکتی بکنه البته فقط شاید ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خبر فوری(یه WWW بزارید اولش codblackopsblog.com/dev-teases-fans-with-new-black-ops-2-sound-file/ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خوب این مثلاً چی بود خیلی فوریه! یه ترک سه ثانیه ی سرکاری! دیگه تعصب حدی داره! ۰۰ @IT کی با تو بود؟ ۰۰ بایدم از خودش دفاع کنه……….مثلا سازنده ی بازیه ولی اینکه باید همیشه به اینترنت وصل باشی یه خورده بده. ——————————————————————————————– copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید chrome جان دستت درد نکنه ممنون ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید واقعا دیابلو۳ بازی نیست یک پدیده است ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید خب نظر دادن در این مورد به خود شرکت سازنده بر میگرده چون اونها خالق این سری بازی هستند و اونا هستند که تصمیم میگیرن بازیشون به چه نحوی اجرا بشه…ولی خب ما نباید همیشه منفی نگر باشیم،ضعیف اینترنتی کشور ما جد ااز پیشرفت جهانی این مساله است!!! ما همیشه پی دوم تا ۳ پی دوم پس فاز هستیم از دنیا!!! ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید ما باید بسوزیم وبسازیم کاریش نمی شه کرد :cry: مگه اینکه اینترنت ایران مجانی بشه :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید :)) :)) :)) :)) :)) :)) :)) ۰۰ شتر در خواب بیند بنبه دانه :-> ۰۰ من که بازی کردن این بازی برشکست شدم! البته دستاورد دیگر بلیزارد سایه انداختن به مشکلات DRM بازی بر اساس همه ویژگیهای مثبت آن بود. حتی با وجود بتای عمومی بازی که تحت عنوان آزمایش ظرفیت سرورها برگزار شده بود، خیلی از بازیکنان نتوانستند تا چند روز بعد از عرضه بازی حتی به سرورها متصل شوند. بعد از آن هم خیلیها با مشکل Latency روبرو شدند. اما طاقت طرفداران جایی طاق شد که یادشان آمد دیابلوی یک MMO عظیم نیست و به این معترض شدند که چرا حتی برای بخش تک نفره بازی باید مدام به اینترنت وصل باشند. آیا بلیزارد حق داشت DRM به این سفت و سختی طراحی کند؟ بله. آیا طرفداران بازی حق دارند به بلیزارد اعتراض کنند؟ دوباره بله. بازیهای رایانهای مثل دهه گذشته، یک خُرده فرهنگ هنری با گروه متعصبی از طرفداران نیستند. بلکه یکی از شریانهای اصلی رسانههای دیجیتال محسوب میشوند و از همه مهمتر، حالا بازیهای رایانهای یک صنعت محسوب میشوند. و صنعت نیازمند پول است. و وقتی شرکتی نیازمند پول باشد، مجبور است از فروش محصول خود دفاع کند، حتی اگر آخرین چاره DRM سختگیرانه بلیزارد باشد. اما از سوی دیگر وظیفه همین شرکتهاست که به مشتریان وفادار خود که بازی را خریدهاند اطمینان بدهند که مشکلی برای استفاده از محصول نخواهند داشت. بلیزارد با علم به اینکه بیش از ۴ میلیون نفر بازی را پیشخرید کردهاند نتوانست ظرفیت سرورهای خود را با نیاز مخاطبین تطبیق دهد و باعث خشم طرفداران شد. اما آیا سرورها واقعا مشکل دیابلو هستند؟ خیر. بلیزارد قبلا نیز با مشکلات اینچنینی دست و پنجه نرم کرده بود. تا همین لحظه هم اکثر مشکلات رفع شدهاند و بلیزارد دائما در حال بررسی و حل مشکلات و باگهای دیگر است. بیشتر از چند هفته طول نخواهید کشید تا دیابلوی به یک تجربه آنلاین بینقص تبدیل شود. البته به شرطی که ساکن ایران نباشید. برای ما هیچوقت تجربه آنلاین بینقص وجود نخواهد داشت! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید حیف که لایک نداری! O:-) ۰۰ :-x واقعا هم همینطوره هی باید وصل به اینترنت بشیم و پول خرج کنیم ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید پول خرج کردن برای جهان سومی هایی مثل ماست تو بعضی کشور ها اصلا پولی حساب نمیشه اینترنت و جزو حقوق اولیه است مثلا کره جنوبی حتی تلویزیونشم اینترنتیه ! ۰۰ نمایش بیشتر
خوب یه سری هم از این راه پول در میارن چند هزار نفر بیکار هستند این کار ها باعث در آمدزایی میشه دیگه ;;) امیر از pc$ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بنظرم باید ازاین کارا بکنن شاید زیر فشار کشورمون یه حرکتی بکنه البته فقط شاید ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
خبر فوری(یه WWW بزارید اولش codblackopsblog.com/dev-teases-fans-with-new-black-ops-2-sound-file/ ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
بایدم از خودش دفاع کنه……….مثلا سازنده ی بازیه ولی اینکه باید همیشه به اینترنت وصل باشی یه خورده بده. ——————————————————————————————– copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
خب نظر دادن در این مورد به خود شرکت سازنده بر میگرده چون اونها خالق این سری بازی هستند و اونا هستند که تصمیم میگیرن بازیشون به چه نحوی اجرا بشه…ولی خب ما نباید همیشه منفی نگر باشیم،ضعیف اینترنتی کشور ما جد ااز پیشرفت جهانی این مساله است!!! ما همیشه پی دوم تا ۳ پی دوم پس فاز هستیم از دنیا!!! ______________________________ Copyright © ۲۰۰۹-۲۰۱۲ MEA Co. All rights reserved :arrow: انجمن حقوق بگیران مایکروسافت ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
ما باید بسوزیم وبسازیم کاریش نمی شه کرد :cry: مگه اینکه اینترنت ایران مجانی بشه :lol: ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
من که بازی کردن این بازی برشکست شدم! البته دستاورد دیگر بلیزارد سایه انداختن به مشکلات DRM بازی بر اساس همه ویژگیهای مثبت آن بود. حتی با وجود بتای عمومی بازی که تحت عنوان آزمایش ظرفیت سرورها برگزار شده بود، خیلی از بازیکنان نتوانستند تا چند روز بعد از عرضه بازی حتی به سرورها متصل شوند. بعد از آن هم خیلیها با مشکل Latency روبرو شدند. اما طاقت طرفداران جایی طاق شد که یادشان آمد دیابلوی یک MMO عظیم نیست و به این معترض شدند که چرا حتی برای بخش تک نفره بازی باید مدام به اینترنت وصل باشند. آیا بلیزارد حق داشت DRM به این سفت و سختی طراحی کند؟ بله. آیا طرفداران بازی حق دارند به بلیزارد اعتراض کنند؟ دوباره بله. بازیهای رایانهای مثل دهه گذشته، یک خُرده فرهنگ هنری با گروه متعصبی از طرفداران نیستند. بلکه یکی از شریانهای اصلی رسانههای دیجیتال محسوب میشوند و از همه مهمتر، حالا بازیهای رایانهای یک صنعت محسوب میشوند. و صنعت نیازمند پول است. و وقتی شرکتی نیازمند پول باشد، مجبور است از فروش محصول خود دفاع کند، حتی اگر آخرین چاره DRM سختگیرانه بلیزارد باشد. اما از سوی دیگر وظیفه همین شرکتهاست که به مشتریان وفادار خود که بازی را خریدهاند اطمینان بدهند که مشکلی برای استفاده از محصول نخواهند داشت. بلیزارد با علم به اینکه بیش از ۴ میلیون نفر بازی را پیشخرید کردهاند نتوانست ظرفیت سرورهای خود را با نیاز مخاطبین تطبیق دهد و باعث خشم طرفداران شد. اما آیا سرورها واقعا مشکل دیابلو هستند؟ خیر. بلیزارد قبلا نیز با مشکلات اینچنینی دست و پنجه نرم کرده بود. تا همین لحظه هم اکثر مشکلات رفع شدهاند و بلیزارد دائما در حال بررسی و حل مشکلات و باگهای دیگر است. بیشتر از چند هفته طول نخواهید کشید تا دیابلوی به یک تجربه آنلاین بینقص تبدیل شود. البته به شرطی که ساکن ایران نباشید. برای ما هیچوقت تجربه آنلاین بینقص وجود نخواهد داشت! ۰۰ برای پاسخ، وارد شوید
پول خرج کردن برای جهان سومی هایی مثل ماست تو بعضی کشور ها اصلا پولی حساب نمیشه اینترنت و جزو حقوق اولیه است مثلا کره جنوبی حتی تلویزیونشم اینترنتیه ! ۰۰