تأخیر بازی Enotria: The Last Song برای ایکس باکس

در ۱۴۰۳/۰۶/۱۵ , 11:34:32
تأخیر بازی Enotria: The Last Song

استودیوی Jyamma Games اعلام کرد که احتمال تأخیر بازی Enotria: The Last Song برای ایکس‌ باکس با وجود تلاش‌های بسیار و سخت‌کوشی تیم وجود دارد. اگرچه بازی Enotria: The Last Song از نظر تولید به پای بازی‌هایی مانند Elden Ring: Shadow of the Erdtree نمی‌رسد؛ اما به نظر می‌رسید که برای طرفداران سبک سولزلایک یک تجربه جذاب باشد. در ادامه با خبر تأخیر بازی Enotria: The Last Song برای ایکس باکس، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست تأخیر بازی Enotria: The Last Song برای ایکس باکس

بازی Enotria: The Last Song یک بازی سولزلایک است و دنیای بازی با الهام از طبیعت ایتالیا طراحی شده است و رازهای تاریکی در پشت زیبایی‌های آن پنهان شده‌اند. این بازی توسط استودیوی Jyamma Games ساخته شده است. در این بازی، شما در نقش Maskless One قرار می‌گیرید که باید با استفاده از ماسک‌های مختلف و قدرت‌های ویژه، دشمنان را شکست داده و دنیای بازی را از یک نمایشنامه ابدی نجات دهید. این بازی به صورت دیجیتالی در تاریخ ۲۹ شهریور(۱۹ سپتامبر) برای کنسول پلی‌استیشن ۵ و پی‌سی منتشر خواهد شد؛ اما متأسفانه، طرفداران کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و اس باید منتظر بمانند.

این استودیو اعلام کرده است:« نسخه ایکس‌باکس این بازی به تأخیر افتاده است.این تأخیر تصمیمی نبود که ما آن را به راحتی گرفته باشیم.» اگرچه استودیو به طور صریح اعلام نکرده است، اما ممکن است کنسول ایکس‌باکس سری اس علت این تأخیر باشد. چون وضعیت مشابهی برای بازی Baldur’s Gate 3 از استودیوی Larian Studios پیش آمد که به دلیل مشکلات اجرای حالت split-screen co-op در این کنسول، با تأخیر مواجه شد. در نهایت، این قابلیت حذف شد تا بازی در دسامبر ۲۰۲۳ عرضه شود.

جالب اینجاست وضعیت مشابهی نیز برای بازی Black Myth: Wukong از استودیوی Game Science رخ داده است؛ که به دلیل نیاز به پالایش بیشتر برای نسخه ایکس‌باکس سری ایکس و اس با تأخیر مواجه شد. باز هم مشخص نشد که آیا سری اس مشکلاتی ایجاد کرده است یا خیر، و گزارش‌های مختلفی درباره‌ی قرارداد انحصاری با سونی منتشر شد.

این بود از خبر تأخیر بازی Enotria: The Last Song برای ایکس باکس. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 
مقالات بازی بیشتر
چند رسانه ای بیشتر