انتشار بازی Football Manager 25 با تاخیر مواجه شده است

در ۱۴۰۳/۰۷/۲۴ , 01:24:25
تاریخ انتشار بازی Football Manager 25

بازی Football Manager 25 که به تازگی معرفی شده بود و قرار بود در نوامبر امسال منتشر شود، با تأخیر مواجه شده و تاریخ انتشار بازی Football Manager 25 به مارس ۲۰۲۵ موکول شده است. این تأخیر از سوی توسعه‌دهنده Sports Interactive و ناشر Sega اعلام شد، و به گفته‌ی تیم توسعه، دلیل اصلی این تأخیر مشکلات و چالش‌های فنی و زمانی بوده که در طول فرآیند توسعه بازی پیش آمده است. در ادامه با خبر تاریخ انتشار بازی Football Manager 25، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست تاریخ انتشار بازی Football Manager 25

بازی Football Manager 25 به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارتقاهای بصری و فنی در تاریخ این سری شناخته می‌شود، زیرا موتور بازی تغییر یافته و بهبودهای چشمگیری در گرافیک و مکانیک‌های بازی صورت گرفته است. به همین دلیل، تیم توسعه تصمیم گرفته به جای عجله در انتشار بازی در ماه نوامبر، زمان بیشتری برای رفع مشکلات و ارتقاء کیفیت بازی اختصاص دهد.

تیم توسعه Sports Interactive در بیانیه‌ای که منتشر کرده، توضیح داده است که چرخه توسعه برای استودیو بسیار دشوار بوده و بسیاری از موارد با سرعت کمتری نسبت به پیش‌بینی‌ها پیش رفته‌اند. با وجود تلاش‌های تیم برای اتمام به موقع همه چیز، زمان‌بندی‌ها بسیار فشرده بودند و در خطر کاهش کیفیت محصول قرار داشتند. این تأخیر برای این است که مطمئن شوند بازی به سطح کیفیت مورد انتظار می‌رسد.

آنها همچنین تأکید کردند که بازی Football Manager 25 بزرگ‌ترین پیشرفت فنی و بصری این سری در یک نسل است و نمی‌توانند با عجله و بدون دقت، این بازی را در تاریخ مقرر منتشر کنند. در کنار این اعلام تأخیر، شرکت Sports Interactive همچنین اعلام کرده که در آینده‌ای نزدیک یک نسخه دسترسی زودهنگام از بازی را برای طرفداران عرضه خواهد کرد. علاوه بر این، معرفی رسمی و نمایش گیم‌پلی بازی که قبلاً برای امسال برنامه‌ریزی شده بود، اکنون به ژانویه ۲۰۲۵ موکول شده است.

این نخستین باری است که یک نسخه از سری Football Manager نتوانسته به موقع و طبق برنامه‌ سالانه‌اش منتشر شود. جالب خواهد بود که ببینیم این تأخیر چه تأثیری بر چرخه انتشار نسخه‌های آینده این سری محبوب خواهد داشت. بازی Football Manager 25 در ماه مارس ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های اندروید، ios، پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس وان و سری ایکس و اس، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

این بود از خبر تاریخ انتشار بازی Football Manager 25. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این خبر چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

:27: 
:D 
:40: 
:44: 
:-) 
:10: 
:41: 
:60: 
;) 
:59: 
:( 
:16: 
:162: 
:13: 
 
:22: 
:42: 
:11: 
:111: 
:17: 
:20: 
:wow: 
:| 
:49: 
:54: 
:56: 
:45: 
:47: 
:46: 
:43: 
:57: 
:like: 
:dislike: 
:metal: 
:51: 
:52: 
:55: 
:58: 
:48: 
:spoiler: 
:53: 
:steam: 
:xbox: 
:PS: 
:n: 
:50: 
:discord: 
 

مقالات بازی

بیشتر

چند رسانه ای

بیشتر